29 Şubat 2012 Çarşamba

Beni Muayene Etti

Ben saglık meslek lisesine giden bir öğrenciyim okulumuzun geregi staj yapmak için hasteneye gidiyorduk orada bir doktor. Benle çok ilgileniyor çokda iyi birine benziyordu. Gene bir gün stajda idim ben nezle olmuş hapşuruyordum. Doktor öğle yemegine çıkarken beni gördü gel beraber gidelim yemege dedi beraber yemek yedik yemekte sen iyi . hasta olmuşsun gidince sana bir bakayım dedi. Doktor çok genç alımlı biri idi çok yakışıklı idi. yemekten sonra odasına gittim bana bulizini çıkart dedi. Arkaya geçtim ve bulizimi çıkarttım sonra öksür dedi öksürdüm. Bulizimi çıkarttıgım için gögüslerim görünüyor devamlı gögüslerime bakıyordu sonra bana sadece nezle olmuşsun dedi geçer dedi. Sonra çok güzel oldugumu söyledi. Ben onu istiyordum oda beni istiyordu bende güzel bir kızım çogu erkek bana laf atar ama ben önemsemem ne ise konuya dönelim. Ben saol doktor bey dedim ben gideyim dedim bulizime elimi attım giyinecek ken benim gözlerime öyle bir baktı ki birden beni öpmeye başladı bende . onu öpüyordum sonra beni boylu boyunca yatırdı üzerimdeki her şeyi çıkarttı sonra kendide soyundu ve beni orada bir güzel sikti. İnanın hemşire olupta bakire olan çok az kişi vardır bende bakire değilim artık.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.