29 Şubat 2012 Çarşamba

Ben halamı eniştem de beni -Ensest-Gay hikayalesi

Ben bir hafta sonunu geçirmek için halamların yanına gittim. Çok rutin bir hafta sonuydu bu benim için eve gittiğimde beni halam karşıladı. Eve de kimse yoktu. Biraz hasret giderdikten sonra yemek yedik ve ben bir duş alacağımı söyledim. Ben duştayken halam seslendi ve bana komşusuna gideceğini söyledi. Banyodan çıktıktan sonra televizyon seyrederken uyuya kalmışım akşam 8 gibi uyandım ve eniştemin birde 2 kuzenimin geldiğini gördüm. Biraz hoşbeş sohbetten sonra yemeğe oturduk. Bu arada kuzenlerimin adları ela ve berk. Ela 14 berk 16 yaşında. İşte ne olduysa yemekte oldu. Ben daha önce eniştemi odasında 31 çekerken görmüştüm. Benim yüzüme çok manalı bakmıştı.Yemekte eniştem kulağıma eğilerek rakı içmeyi teklif etti. Kabul ettim içerken bir elin bacaklarımda dolaştığını fark ettim. Çok şaşırmıştım. Ve sesimi de çıkaramıyordum. Istesem onu orda rezil edebilirdim. O elin sahibini bilmiyordum ama kim olursa olsun. Yemekten sonra herkes odasına çekildi ve yattı. Benim yerim salona serilmişti. Ben bir yandan televizyon izliyordum bir yandan da o elin sahibini düşünüyordum. Saat 1 de eniştem odaya girdi ve sohbet etmeye başladık ben çok net bir şekilde önündeki kabarıklığı görebiliyordum. Bana kendi karısını yani halamı kötülüyordu. Aniden bana hiç bir erkekle beraber olup olmadığımı sordu. Evet dedim. Bana görevimin ne olduğunu sordu. Bende siken kişinin ben olduğumu söyledim. Eniştemle çok samimi olduğum için böyle konular konuşmaktan hiç çekinmiyordum. Benimde yarrağım kalmıştı ve de bunu fark etti. Bana beni sikmek istediğini söyledi. Çok net ve sert bir şekilde reddettim. Bana azdığını ve mutlaka rahatlaması gerektiğini söyledi. Bende gitkarınla ilişkiye gir dedim. Eniştem benim bu sözüm üzerine yarrağını dışarı çıkarttı. Gözlerime inanamadım. Çok çok ufaktı ve halamı tatmin edemiyormuş. Onu anlattıklarını dinledikçe beynimde şimşekler çakıyordu. Eniştemi bir şekilde yanımdan göndermeliydim. Elimle onu boşalttım. Gitti yattı.Ertesi gün halama daha farklı bakıyordum. Anlamıştı. Bir derdimin olup olmadığını sordu. Hayır dedim. Bu arada benim önümde kim sikişirse sikişsin ben istemedikçe benim yarrağım kalkmaz. Halama banyo yapacağımı söyledim. Ve banyoya girdim. Biraz sonra halama seslenerek sırtımı keselemesini istedim. Evde de kimse yoktu. Biraz sonra halam içeri geldi sırtımı keselemeye başladı. Halamın gözleri benimkindeydi. Ona doğru dönmemi istedi. Ikiletmedim. Her tarafımı sabunluyordu. Her geçen saniye biraz daha hayrete düşüyordu. Çünkü benimkinde tık yoktu. Banyo bitince ben suratımı astım ve moralim bozukmuş gibi yaptım. Nedenini sorduğunda utanarak. Söyledim. Benimkinin kalkmadığını. Çaresizliğimi anlattım ve bana yardımcı olmasını istedim. Eeee yaş 21 evlilik yaşında geldi rezil olmaman için sana yardım edecem dedi. Ve beni soydu kendide soyununca benimkini ağzına aldı kendi amınıda benim ağzıma sunarak bana somur dedi. Tam bir aç kurt gibi yalıyordu benimkini. Biraz sonra hazır hale geldim. Halamda küçük bir şaşkınlık geçirdi. Eeee dile kola 24 cm. Halama teşekkür edip giyinmeye başladım. Amacım halamı deli etmekti.Bana ne yaptığımı sordu ve ayağa kalkarak beni yatağa öyle bir attı ki ne kadar azdığını o zaman daha iyi anladım. Benim yarrağımı tutup amına sokmaya çalışıyordu. Inanın bana çok dar bir amdı bu. Öğle bir soktum ki feleği şaşırdı. O gün amındangötünden ağzından defalarca siktim. O kadar yorgun düşmüştüm ki hemen yattım. Çok derin bir uykuydu. O kadar derinki gece eniştemin beni siktiğini ancak sabah anladım. göt deliğim kocaman olmuştu. götümdeki dölleri halam bizzat diliyle temizledi. Artık her hafta sonu halamlara gidiyorum. Ben halamı eniştemde beni sabaha kadar sikiyor. Şimdilik bu kadar. Daha sonra başka yaşanmış hikayeler gönderecem.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.