29 Şubat 2012 Çarşamba

Ben aleyna 17 yasındayım

Ben aleyna 17 yasındayım . Şimdi size gecen yz yaşadıqım olayı anlatıcam .Ben yaz tatili için muğlaya ananemlere gittim . tabi ananemler yaşlı olduqu için işlerini ben yapıyorum . bigün ananemler düğüne gitti benide evişlerini yapmam için evde bıraktılar . ben başında canım sıkılıcak zannediyodum ama teyzemin oğlu mert(16) de benle kaldı . ev işlerini yapınca mertle televizyon izledik . erotik bi film denk geldi . bana kalsınmı diye sordu . olur fark etmez dedim . film sahneleri cok erotikdi ben bile bazen kendimden geçiyodum . mertinde zevke geldiqini elinle sikiyle oynadıqını gordüm ve güldüm . mert bu filmde bu hareketlerim normal sen olmasan neler yapardm filan dedi . ben güldüm ne yapardın goster bakıyım dedim . mert olmaz akrabamsın dedi. bende neden olmasın dedim . mert tamam dedi ve fermarını açtı . siki baya büyüktü . ben direk elime aldım aletini . yalamaya başadım. bana bakiremisin diye sordu . bakireydim ama cok istiyodum bakireyim desem sikmezdi . deilim dedim . direk amıma soktu sikini . ilk soktuqunda cok acıdı ama cok zevkliydi . sonra hani bakire deildin dedi . bende bosver keyfine bak dedim . beni yaklasım yrım saat boyunca sikti . artık heryaz muğlaya gidiyorum . ve heryaz mert beni sikiyo .

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.