29 Şubat 2012 Çarşamba

baldızımın güzel bacakları

merhaba ben semih.evlendikten sonra baldızıma karşı değişik duygular hissetmeye başladım.onu görünce heycanlanıyor sürekli biyerine dokunmak istiyorum.bazen gözgöze gelince oda gözlerini benden ayıramıyordu.eşim bir haftalığına iş seyahatine çıkmıştı.bende baldızı sabahları okuluna bırakıyor bazende çıkışta eve getiriyordum.yine bir okul çıkışı telden aradım ve seni yemeğe hgetirimmi dedim.baldızda bana tamm olur dedi ama eve gidip üzerimi değişim dedi.bende boşver emen yemek yer geliriz dedim.asılnda amacım onu okul elbiseleriyle görmekdi.kısa eteğiyle müthiş sexii bacakları beni tahrik ediyordu.neyse çıkşıa geldim arabaya bindi belli b,i süre gittikten sonra neden öne gelmiyosun dedim.öne geldi bacakalarına bakmakdan önüme dikkat edemiyordum.oda inadına beni, tahrik edercesine bacaklarını ayırıyordu.bir ara kazaa yapacak gibi oldum ve bana önüne bakmazsan kaza yaparsın dedi.güldüm ve ne dediğini anladım.daha sonra arkaya geçti ben küstüğünü sandıma ama öle değilmiş.arkaya geçti ve bacakalrını ayırmya başladıkülodu gözüküyordu içim geçmiş aletim sertleşmişti.külodunun üzerinde amcığını okşamaya başladı.arabayı müsait biyere çektim ve seni istiyorum dedim.hiç arakaya geçmeden aletimi  " sexhikayelerr.blogspot.com "  iki koltuğun arasında eline verdim.sonra oral sex yapmaya başladı.poposunu bana döndü ve külodıunu çıkardı eteğini kaldırıp delliini iiice yaladıktan sonra yavaşça başını soktum ve köklemeye başladımçderken boşaldım.bu bir yılsürdü ve sonra bitirdik

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.