29 Şubat 2012 Çarşamba

Baldızım Neşe...

Ben ankaradan yazıyorum, iki tane baldızım var, bunlardan biri ameliyat olmak için bize geldi ve bizde onu ankara ibni sina ya yatırıp orada ameliyat ettirdik .Ameliyat çok riskliydi ve başında birilerinin bulunması gerekiyordu,bu nednle ikinci baldızım neşe eskişehirden gelip ikinci gece hastanede refakatçi olarak kaldı,ve iki gün ve bir gece hastanın yanında kaldı,ve hiç dinlenememiş,ben eşimi alıp hastaneyeya götürdüm,orada biraz kaldıktan sonra baldızımı alıp eve döndüm,baldız o kadar yorulmuş ki ayakt duramıyordu,hemen pideciden kıymalı pide yaptırdım ayran ve salata ile onu iyice doyurdum, sonra ben çıkıyorum dedim ve dışarı çıktım,biliyordum ki baldız banyo yapacak ve yatıp uyuyayacktı,saat 21,30 gibi geri döndüm,aşağı yukarı 1 saattir uyuyordu,yavaşça kapıyı açtım anahtarımla ve içeri geldim ,tv odasında uyumuş TV açık kalmış,ben odasına girip yatağını açtım,sonra gelip bornozuyla yatmış neşeyi kucaklayıp yatağına götürdüm,ve ben bunları yaparken neşe hiç uyanmadı...yatağına yatırdım,sırt üstü yattı ,bacaklarını araladım memeler yana kaymış amcık kaymak gibi tedmiz ve bembeyaz,kumral biçimli kaşları ve kusursuz yüzüyle yatıyordu,bend eacele etmeden soyundum,sonra hayalini kurduğum bu güzel vucudu öpmeye başladım,memelrini emdim,amını yaladım ,emdim,dilimi amına soktum,sikimi elıne verıp tutturdum,sonra bacak arasına girip sikimi elımle tutup kaymak amına dayadım,amına yavaç yavaş soktum,her santimini hissetmek istiyordum,sonuna kadar sokup öyle durdum ,sonra tekrar sokup çıkardım,daha sonra tekrar amını yaladım memelerını emdım ,tekrar soktum,bacaklarını kaldırıp daha derine soktum ve hızlanıp,zevkin doruğunda sikimi çıkarıp dışarı boşaldım.Bir süre öyle yattım,sonra kalkıp camerayı alıp baldızı çektim,amını memeleri ,her yarını kaydettim,amını parmaklarken çektim,sikimi dudaklarına değdirip çektim,Tekrar uyarılana kadar emdim ,yaladım, ve tekrar siktim,İkinciye boşaldıktan sonra üzerini örtüp ,odasından çıktım, duş alıp hayatımın en derin uykusunu uyuyup sabah neşeyle uyandım.Bu anımı siz arkadaşlarla paylaşmak istedim...

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.