29 Şubat 2012 Çarşamba

Baldızım aniden aletimi tuttu | yeni sex hikayeleri

Öncelikle herkese merhaba sizlere başımdan gecen tamamen dogru bir anımı anlatmak istiyorum. Buna inanıp inanmamak size kalmıs. Ben 35 yasında esmer kilolu bir erkegim. Kız arkadasım birsen 33 yasında o da benim gibi kilolu ve bana göre güzel bir bayandı. Birsenle hersey yolunda ve gayet iyi gidiyordu...

Bir kac gün önce birsenlere gittim kapıyı 25 yaslarında oldukca güzel olan kardeşi burcu açtı ama kapı açılınca şok olmustum burcuyu ilk defa öyle görüyordum ayagında kısa bir şort üzerinde kolsuz bir tişört vardı. Gel enişte gir içeri dedi, daha birsenle evli olmamama rağmen bana enişte derdi girdim içeri ablam yok 1 saate kadar gelir otur benimde canım sıkılıyordu birer kahve icer dertleşiriz dedi. Salona gectim montumu cıkarıp oturdum bir kac dakka sonra nescafe yapıp gelmisti burcu yanıma oturdu havadan sudan muhabbet ediyorduk. Bir anda erkek arkadasımla ayrıldık dün gece sudan bir sebeble tartıştık ve ayrıldık dedi. Bende takma kafana sana erkekmi yok dedim güzelsin çekici bir kızsın dedim ayy sahiden böylemi düşünüyorsun dedi. Evet dedim sen hic aynaya bakmıyorsun sanırım dedim birseni aradım o sırada daha işleri bitmemis bir saate kadar ancak işlerinin biteceğini ve beni bekle dedi ve kapattık telefonu. Bu arada burcu elinde fotoğraflarla geldi. Enişte bak sana eski fotoğraflarımızı göstereyim dedi. Başladık fotolara bakmaya, bu arada resimlere bakarken burcu arada sırada eğiliyordu içinde sütyen olmadığını fark ettim. Ufak ve dimdik göğüsleri karşımda duryordu. Zaten kısa olan şortuda popo yanklarına kadar gösteriyordu, içim ürpermeye başladı aletim kalkamaya başlamıştı kızarmştım...

Sonra aniden burcu elini aletime attı yüzüme baktı ve öpüşmeye başladık ne zaman nasıl soyunduk ve yataga gectik inanın hatırlamıyorum o ufacık göğüsler dudaklarımın arasındaydı emiyordum ve arada canını yakmadan uclarını dişliyordum.. derin derim nefes alıyordu burcu gögüslerinden göbeğine kadar inip şeftalisini yalamaya başladım ben yaladıkca kısık kısık inliyor saclarımı cekiyordu bir süre sonra yeter lütfen yeter mafoldum artık seni içimde istiyorum dedi...

Ayağa kalktım aletimi ağzına doğru götürdüm herseyi yapalım ama bunu yapmayalım olmazmı midem kaldırmaz dedi bende fazla üstelemedim bacak arasındaki yerimi aldım aletimi şeftalisine bir kac sürtüp birden yüklendim bir çığlık attı sonra yastıgı alıp ağzını kapattı ben devam ediyordum okadar dar ve okadar sıcaktıki kim olsa fazla dayanamazdı  Çıkarıp şeftalisinin üzerine boşaldım inanın hic okadar bpşaldığımı ben bile hatırlamıyorum.. işin ilginç olanı daha burcunun bakire olmasıydı erkek arkadasıyla yatmadı diye kavga etmişler şimdi çok rahatım eniştem diyip dudaklarıma yapıştı...

O günden sonra bir kac zaman daha birlikte olduk ve birsenle burcu sayesinde ayrılmak zorunda kaldık birseni özlüyorum ama sonucta erkeğiz dayanamadım pişman değilmiyim pişmanım ama son pişmanlık fayda etmiyor herkese iyi günler okuduğunuz icin teşekkürler...
Hikaye Yazarı : Memo34Mail Adresi     : istanbul_asigi34@hotmail.comDiğer Hikayeleri : Bu yazarın ilk hikayesidir.
En yeni ensest, erotik, adult hikayeler...

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.