29 Şubat 2012 Çarşamba

Bal Gibi Baldız

Bir yaz günü baldızım bizim eve geldi. Biz de öğle yemeğini yemiş oturuyorduk. Yarım saat kadar oturduk. Sürekli baldızla göz göze geliyorduk. O anda kendimizden geçiyorduk. Hanım bazen farkına varıyordu ama kötüye yormuyordu. Hanım çay demlemek için mutfaga gittiğinde baldız geldi ve dudaklarıma yapıştı. Başladık çılgınca öpüşmeye. Sonra sikimi çıkardı ve yaladı. Hanım hala mutfaktaydı. Hemen sikimin üstüne oturdu. Rüyalarıma giren baldızımı sikiyordum artık. Çok mutluydum çoook.. Biraz sonra hanım geldi. Bizi o halde görünce bağırıp çağırmaya başladı. Biz hiç aldırmıyorduk. Baktı ki hiç umurumuzda değil, o da geldi ve bize katıldı. Artık grup seks yapıyorduk. Ben baldızı sikiyordum, hanım da baldızın memelerini yalıyor, okşuyordu. Sonra alta hanımı, üste baldızımı koydum ve sırayla sikmeye başladım. Bir baldızın amına sokuyordum, ondan çıkarıp hanımın amına sokuyordum. Gerçek mutluluk buydu işte. Uzun uzun siktim onları ve doyuma ulaştım. Baldız ile hanım daha doymamışlardı. Ben yorgunluktan koltuğa yığılmıştım. Baldız hanımın memelerini okşamaya, amını yalamaya başladı. Baldız orta parmağını karımın amına soktu. Sonra iki parmağını soktu. İkisi de girdi. Sonra üç parmağını soktu. Baldız birden fırladı ve mutfağa gitti. Elinde kocaman bir salatalıkla geldi. Karımın gözleri yerinden fırladı. Onu amıma mı sokacaksın diye sordu. Baldız da evet anlamında kafasını salladı. Baldız önce salatalığın yarısını soktu. Karım yeter diye inliyordu. Baldız bir hamle daha yaptı ve hepsini karımın amına soktu. Karım bir çığlık attı. Fakat baldız hiç durmadı. Sokup çıkarmaya devam etti. O sırada benim de sikim kalktı. Baldızın arkasına geçtim ve amına sikimi soktum. Artık ben baldızı, baldız da karımı sikiyordu. Çok güzeldi çoookkk... 15 dakika sonra üçümüz de yorgunluktan yere yığıldık. Gerçekten de baldız baldan tatlıymış... Arasıra bu grup seksi tekrarlıyoruz... Çok güzel çookkk... .

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.