29 Şubat 2012 Çarşamba

Bakireliğim gitti Dul Kaldım Artık

mrb. doslar. yer selçuk üni. yıl 98/02 arası üni. yeni açılmış çıtır çıtır fıstıklar damlamış. İçlerinden hakkariden ayten öztunçla tanıştım,karının tipi bir boka benzemiyordu örtülüydü ama bir afetti. bembeyaz vücut altında simsiyah göt deliği,iri göğüsler ıslak am harikaydı. İlk birlikteliğimizde kollarıma yığılmış inliyordu saatlerce bedeninin her karışını yaladımkendine gelir gelmez ağzına almaya başkadı artık dayanamıyordum amına yöneldim beni göt deliğine çekti. yavaş yavaş kafasını soktum acır dedim ama öyle bir hamleyle köküne kadar içine aldıki sıcaklığı beynimde hissettim,saatlerce içine pompaladım dar sıcak ve ılak. of harikaydı defalarca siyah halka gibi açılmış deliğinie pompaladın öyle bir domalttımki bir hafta götünün üstüne oturmadı. İlerki zamanlarda her gece defalarca bunu tekrarladık,on posta at karı tınlamaz asla onu doyuramadım ama artık öndende istiyordum kız olduğu için bırakmıyordu ,üstüne sürte amının üst zarı yırtılmıştı. birgün ani bir hamleyle sıkı tutarak köküne kadar önden soktum. kızlık zarlarının sesi hala kulağımdadır pat pat yırtılıyordu biraz kızdı zırvaladı ama olan olmuştu artık içindeydim bundan sonraki zamanda hem önden hem arkadan girdim karının lastik gibi dar bir amı vardı adeta sikimi okşuyordu içinden çıkarken pat diye bir ses çıkıyordu bu sesi hiç bir karıda duymadım sikimin üstünde kıvılarak ani bir hamleyle tekrar içine alıyordu hayvan gibi sevişiyordu saatlerce doymuyordu o gün bugündür lastik am arıyorum tek kelimeyle harikaydı asla unutamam. son aldığım haberlere göre doktora kızlık zarını diktirmiş evlenmeye hazırlanıyormuş ne diyelim mutluluklar.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.