29 Şubat 2012 Çarşamba

Bakire sevgilim sikimi içinde istediğini söyledi

Selam arkadaşlar size başımdan geçen kızlık bozma sex anımı anlatacaktım.bu olay başımdan 1 yıl önce geçmişti bir gün sınıf arkadaşlarımla geziyorduk ve bir cafeye gidip oturmaya karar verdik sonra ben le kız arkadaşım yan masaya geçtik özel konuşacaklarımız vardı neyse biz yan masaya geçtik ve kız arkadaşım alttan elini sikime atıyor ve bunu içinde istediğnin söylüyor bende ona diyorum kız burda olmaz ya ama nasıl ısrar ediyor neyse biraz düşünelim dedim sonra bizimkiler evde yok dedi ben o zaman çok heyacanlanmıştım sonra biz arkadaşlardan müsade istedik arkadaşlar da onay verdi ve biz ordan hızla uzaklaştık ve araba ya atladık eve doğru yol almaya başladık.nihayet istediği olmuştu evlerine kavuştuk ondan sonra yukarı çıktık ve hakkatten kimse yoktu kapıyı açtık ve içeri girdik birden dudaklarıma yapıştı ve yeter artık dedi bende ittim biraz sonra dedim şimdi değil ama o ısrar ettikçe beni daha çok azdırmıştı ve bende dudaklarına yapğıştım elime eteğin altından soktuğumda ıslanmıştı ve elini çek ordan dedi ve sikimi içine almak istediğini söledi benim sikim de mübarek bir am görmesin hemen haydar lanıyor neyse yatak odasına götürdüm biraz daha öpüştükten sonra yeter dedi artık sik beni ama ben daha da azdırmak istiyordum neyse 5 dakka daha oyaladım ve sonunda beni soydu sonra kendini de soydu tam o esneda tlf çaldı ve baktı ki bizim arkadaş arıyor nerdesiniz diye sordu o da hemen tlf nu yüzüne kapattı ve kaldığımız yerden devam ettik üstüne çıktım ve ammının etrafında sikimi gezdirmeyebaşladım ama o içime sok diye inliyor ama benim maksadım deli etmek kızlığınıda bozmak istemiyordum ama herşey bir anda oldu nasıl olduysa bende anlamadım ama sikimi birden içinde hisstettim ne yaptımsa çıkaramadım neden çünkü sıcak bir yer bulmuştu neyse uzun bir süre içinde kaldıktan sonra çıkarmak istedim çünkü artık akacaktı ben çıkaracaktım ki o hayır içime akıt dedi bende kıramadım içine akıttım ve kızlığını artık tam bozdum birden tam köklediğim zaman bayılmıştı ama benb o bayıkken bile sikiyordum ve kendimden geçmiştim ben artık ben de yorgun olduğum için uykuya daldım neyse yarım saat sonra baktım biri sikimi yalıyor hemen kalktım ki melek kalkmış e sikimi yalıyor etrafa baktım her taraf kan içinde hemen etrafı toparladaık kimse gelmeden oradan uzaklaştık ve tekrar cafeye gittik arkadaşlar halen ordaydı bize nereye gittiniz diye sorduklarında ise melek hemen atıldı hiç sadece biraz yanlız gezmek istedikte ondan çıktık dedi bende sölemedim kızarmasın diye ve bundan sonra sürekli sex yapıyoruz neyse dostlarım hadi kendinize iyi bakın...

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.