29 Şubat 2012 Çarşamba

Bakire Liseli 'm Kader

Selam arkadaşlar size 19 yaşımda yaşadığım bi olayı anlatıcam. Bir gün mahallede arkadaşlarla takılıyorduk hoş gezerken bizim sokağa geldik bizim yan komşunun kızı kader okuldan dönüyordu arkadaşlar ulan yavuz çok şanslısın he böyle kız bizim sokaklarda yok diye takıldılar bende durun siz bi merhaba diyim geliyorum dedim.koşarak kaderin yanına gittim merhaba kader nasılsın dedim oda iyi senden naber dedi.ya şu aylaklarla ne takılıyosun gönder gitsin dedi hayırdır yaptım. ya senin kafa çalışıyor matematikte 2 3 soru var gel halledelim dedi. ok dedim arkadaşları gönderdim. neyse kader evin kapısını açtı kimse yokmu...diye sordum yok gel içeri dedi.kader in okul kıyafetleri çok sexiydietek kıssacık gömlek dar.neyse otur dedi kader üzerimi değiştiriyim deyip içeri gitti kapıyı aralık bıraktı kaderi soyunurken izleyebiliyordum kader önce eteğini sonra gömleğini çıkardı sütyeni ve siyah kilodu kalmıştı o esnada kapıya doğru yanaştı bana bakmadı ama çağırıyordu belliydikalktım ayağa gittim yanına kaderbu kadar neden beklettin dedi.geldim işte yavrum deyip asıldm dudakalrına bir yandan öpüyor bir yandan da kalçalarını okşuyordum soyunmaya başladık kaderin göğüsleri dik ve yuvarlaktı kilodunu çıkarınca hazinesi ortada kalmıştı yalamaya başladım tabi bu esnada bende soyundum kader ben kilodu çıkarınca dayanamadı yarrağıma sarıldı koparacak gibi emiyordu fazla uzatmadan yatırdım koltuğa amcığını okşayarak onu hazırladım artık benim aleti sokmam kalmıştı önce biraz amına bastırarak fırça çektim o esnada kader zevke geliyordu kader hadi yavuz sik beni deyip kendine doğru çekiyordu.artık daha fazla bekletmeden vedim küsküyü ilk girerken kader biraz acı çeksede zevkten dört köşe oldu bir çok pozisyon deneyerek kaderi o gün 3 defa becerdim artık ogünden sonra 3 yıl boyunca kaderle sex yaptık şimdi evli uzaklara gitti ama tadı halen damağımda...

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.