29 Şubat 2012 Çarşamba

bağ bozumu

merhabalar adım suna. size bu sonbaharda başımdan geçen bi olayı anlatacağım. şu an 19 yaşımdayım. bu olay biz egede üzüm topladızımız zaman başıma geldi. biz ailemle beraber üzüm toplarken aynı bağda çalışan yakışıklı bir genç vardı adını dahi bilmiyordum ama çok etkilenmiştim. çocuk beni o kada çok etkilemiştiki zaman zaman ailemden ayrılıp onun tarafında üzüm topluyordum ki onu görebileyim. bu böyle devam etti ve bi gün yanıma gelerek adının kemal olduğunu benimle tanışmak istediğini söyledi. gittikçe samimi olmaya başladık ve artık birlikte çalışır olduk neredeyse birbirimize yardım ediyor, birbirimizle şakalaşıyorduk. samimiyeti o kadar ilerletmişiz ki birbirimize el şakası bile yapıyorduk. bigün yine çalışmaya dalmışız şakayla makarayla akşam olmuş bağda bizden başka kimse kalmamıştı. bizde gidelim artık dedim tamam dedi ve salkımdan kopardığı bi üzüm tanesini bi anda yakamdan içeri atıverdi ben neyaptın nasıl alacam şimdi onu der demez elini göğsüme daldırdı ve üzüm tanesini arama bahanesi ile göğüslerimi mıncıklamaya başladı. ben bi taraftan yapma diyordum. diğer taraftan ise kendimden geçiyordum nu hareketi beni mahvetti. bi anda üzümü bularak çıkardı dudağıma bi öpücük kondurdu ve daha fazlasını istiyorsan seni gece bağdaki salkım söğüdün altında bekleyeceğim dedi ve beni orada bırakıp gitti. "sexhikayelerr.blogspot.com" gece içimi karmaşık duygular kaplamıştı gitsemmi gitmesemmi diye derken kendimi söğüt bağacının yanında buldum ve beni bekliyordu. geleceğini biliyorum dedi. bense o an kendime geldim ve benim burada ne işim var dedim geri dönmek isrediğimde anladı ve geldi ellerimi tuttu bana iltifat yağdırıyordu ve çok mutlu olacağımızı söylüyordu ve bi öpücük daha kondurdu. ben de istekli olduğumu kendime anlatmaya çalışıyordum bişey yapmayacaktım madem burada ne işim vardı diye. o anda dudaklarıma yapıştı beni deliler gibi öpmeye başladı bende karşılık verince bi ohhh çekti ve beni nazikçe ağacın altına yatırarak üzerimi soymaya başladı ben soyuldukça utanıyor bi elimle göğslerimi diğeriyle amımı saklamaya çalışıyordum. ellerimi tutarak kenara aldı ve dudaklarımı bırakıp göğüslerimi yalamaya başladı o kadar çok zevk alıyordum ki derken daha aşağıya indi ve amımı yalamaya başladı ben artık uçuyordum. inlemelerim bağları çınlatıyodu artık. bana hazırmısın bebeğim dedi bende neye dedim ve gülümsedi beni altına aldı belimi hafif kaldırdı ve sikinin başını amıma dayadı. gözlerimin içine bakarak yavaş yavaş girmeye başladı ben biraz acı duyuyordum ve birazdaha ilerledikten sonra biraz durdu yeniden dudaklarıma yapıştı ve birden yüklendi o ana kadar herşey o kadar hoştu ki hafif acı bile umrumda değildi ama birden yüklenipte kızlığımı bozduğunda müthiş bir acı duydum aklım başımdan gitmişti ve üzerimde öylece bekliyordu siki içimdeydi sanki parçalıyordu içimi o hala dudaklarımı emiyordu ben bağıramıyordum gözümden yaşlar geliyordu. biraz bekledikten sonra kıpırdanmaya yavaş yavaş gidip gelmeye başlamıştı ve benimde acım hafiflemişti. gittikçe hızlanmaya başladı ve artık kemal bağırmaya başlamıştı bir müddet sonra içimde sıcak bişey hissettim içime boşalmıştı. ben o an düşünmeye başladım ben ne yaptım böyle diye ama aldığım zevki düşününce pişmanlığım azaldı ve kemalı üzerimden kaldırarak baçaklarımı temizledim ve üzerimi giyinip çadırımıza gittim. ilk gün kemalle yan yana gelmemeye gayret ettim ama daha sonraları hep beraber çalışır olduk ve bağ bitene kadar her gece süğüdün altında buluştuk.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.