29 Şubat 2012 Çarşamba

babam ve ben

Selam ben leyla size başımdan geçen ve asla unutamadığım olayı anlatıcam ben şuan 30 yaşındayım olay ben daha gen kızken yani yaklaşık 15 yıl önce filan oldun ozamanlar kızlar belli bir yaşa geldimi direk evlendiriliyordu bende öyle olucaktım ama ailem çok anlayışlıydı bende erken evlenmekten kurtuldum neyse ozamanlar sürekli ya ahırda yada ormanda olurdum size çok cazip yerler gibi geldi dimi neyse yıkanma günüm gelmişti ve bende yıkanmaya başladım ozamana kadar hiç farketmediğim birşeyi farkettim vajinamda kıllanma başlamıştı bu beni çok utandırdı ama bir yandanda genç kızlığa ilk adımımdı neyse elimle biraz okşadım ve bu okşama yerini parmaklamaya bıraktı duvara dayanmış vajinamı okşuyor parmaklıyordum ve vajinamdan o ilk suyum akmıştı içimde hem sevinç hemde korku başlamıştı kalçam ve göğüslerim büyüktü erkeklerin bana nasıl baktığınıda biliyordum hatta buna babam bile dahildi çoğu zaman gelir beni eller öper giderdi bikeresinde vajinama ellemişti ben bozuntuya vermedim ama sonradan çok utanmıştım babam herkez uyuduktan sonra benim yanıma gelir vajinamı okşar eğer arkam dönükse kalçamı öper koklardıbu ilk orgazmımdan sonra artık bende babamın beni okşamasını istemeye başlamıştım neyapıyım elimde deyildi o duştan sonra artık nezaman tek başıma kalsam kendimi tatmin ediyordum havanın sıcak olmasından o gece beni en sexy gösteren entarimi giymiştim dar ve inceydi göğüslerimi ortaya çıkaran pembe atledimde gerçekten görülmeye değerdi neyse herkes uyuduktan sonra babam geldi ve dudağıma bir öpücük kondurdu bu çok hoşuma gitmişti sonra vajinamı öpmeye başladı küçük ve kaçamak öpüşlerle beni iyice tahrik etmişti sonra eli vajinama gittiğinde artık dayanamadım ve elini tuttumm babam uyandımı görünce kıpkırmızı oldu başı düştü ben yanağına dokundum ve ahıra gidelim burda rahat rahat olamayız dedim babam rahat bir nefes aldı ve dudağıma yapıştı ben ittim sabret azcık bu körpe güzelin tadına ilk sen bakıcaksın dedim ve ahıra gittik kapıdan girer girmez deliler gibi öpüşmeye başladık onun eli vajinamda benim elim onun penisindeydi sonra beni saman balyalarının üstüne yatırdı zaten  "sexhikayelerr.blogspot.com" çırılçıplak kalmıştık vajinamı yalamaya başladı bu acıyı ilk defa hissediyordum sanki vajinamı bıçakla kesiyorlardı ama babam işini çok iyi biliyordu beni zevklendirdikten ve orgazmımı yaşattıktan sonra sikini azıma verdi çok büyük ve iri bir siki vardı taşaklarıda zaten soğan gibiydi sikinin üst kısmı kıl doluydu beni önünde domalttı ve vajinama girmeye başladı oan içimde korkunç bir acı hissettim babam beni kadın yapmıştı sikini temizledikten sonra beni vajinamdan çatır çutur sikmeye başladı 5 dakika sonrada boşaldı sonra yoruldum dedi bende fazla zorlamak istemedim tamam sonra yine yaparız dedim ve sonra defalarca yaptık aklımıza nezaman gelirse canımız nezaman sex çekerse sikiştik evet benim olayım bukadar siz kendinize iyi bakın ne olursa olsun sexsiz sakın ama sakın kalmayın

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.