29 Şubat 2012 Çarşamba

Babaannemi fantezi yaparak siktim

Babaannemi siktimBen bir lise öğrencisiyim ve ergenliğe yeni girdim.Nedense bütün fantezilerim babaannem,halam vs. gibi akrabalarım üzerine kuruluydu.Neyse, bir pazar günü ewdeyim her zamanki gibi banyoda asıldım ve bir duş aldım.Babaannemin ewine gittim ısınmak için(ewinde soba war).Evde tekti ve ikimizde sobanın olduğu ufak odada oturduk.Ben sobaya odun atarken o yatağa geçip yatıyordu.Tam da benim istediğim kıvama gelmişti.Ben de tabi ki hemen yanına uzandım.Hafif hafif sürtünmeye ve memelerini farkettirmeden mıncaklamaya basladım oda birşey demeden duruyordu bu da bana cesaret veriyordu.Ben bir daha odun atmaya gittim ve o götünü bana dönmüş yatıyordu.Bende hemen götüne girdim.Arkadan üstümü çıkartmadan sikmeye başlamıştım resmen.Elimde baldırlarındaydı.Bana ;-Elin soğuk getir dedi.Ben görmüyordum ne yaptığını ve elimi memelerini arasına koydu.Bende başladım eteğini kaldırmaya, ve sonra büyük donunu indirip sikim götüne soktum.Götü çok dardı o da elimi memelerine sürtüyordu.Hemen çevirip sikimi o buruşuk ama etli amına soktum.Ellerimle de memelerini sıkmaya basladım. Ve o gün bugündür her fırsatını buldukça amını sikiyorum.Hatta birgün onu dizlerimin üstünde duvara yaslayıp siktim

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.