29 Şubat 2012 Çarşamba

Babaanemi siktim

Evet arkadaslar sizleri bu hikayemi anlatmadan önce kisaca kendimden bahsetmek istiyorum, ben 184 cm boyunda esmer bi delikanliyim yasim 24 dogma büyüme berlinliyim. Simdi size hikayemi anlatmak istiyorum, benim bi babaannem var kendisi 10 yildir dul dedem vefatindan sonrada hic evlenmedi 1,60 boyunda 80-85 kilo o arada bisey yani tombul etine dolgun esmer ve türbanli ve 50 yaslari civarinda. Simdi hikayeme dönüyorum ben birgün kendisini ziyarete gittim ve yalniz oturdugundan kafama göre yolum düserse ugruyordum, aklimda onunla hicbir kötü düsünce yoktu,tabi bu siteyi takip ettigimden kafamda söyle bi hayaal ediyodum ama ciddi bi gelisme yoktu. Neyse ben yine yaz aylarindan birisinde ona ugramistim evi 1 oda 1 mutfak 1`de banyosu vardi, o gün mutfakda yemek pisiyordu üzerinde bol etek bol gömlek türü biseyler vardi bende tam arkasi bana dönük sekilde onu izliyordum sohbet ediyorduk o ayakda ben oturuyordum. Yasli oldugndan cabuk yoruluyordu ve bana omuzlarini ovmasini söyledi bende kalktim hic itiraz etmeden o corbayi karisitiriyor bende omuzlarini ovuyordum.Aklimda hic kötülük yokken ben önüm birden kabarmaya basladi hazir masajda yapiyordum sihbet falan derkene benim ufaklik hafif hafif temas ediyordu tabi babaannem hic orali bile olmuyordu ben masaj yapmakdan parmaklarim kopmustu ama müthis zevk aliyordum o yastik gibi göte dayamakdan. Neyse ileri geri derken ben iyice zevke geldim babaannemde ustubunu hic bozmadan corbayi karistirmaya devam ediyordu. Aklima seytanlik geldi ve babaanneme bi teklif yaptim ona dedimki söyle sirtina güzel bi masaj yapiyim o da vallaha ogul hicde fena olmaz bayadir agriyio duruyo zaten.Neyse ben iceri odaya gectim oda hemen arkamdan geldi yere yorganini serdim halinin üstünde yüzü agrimasin diye. Gömleyinin üstünden yavas yavas oksarkene gömlegini cikarmasini söyledim oda hic itiraz etmedi hemen cikarmisti, simdi ellerimi iyice kremledim sirtini oksuya oksuya masaj yapiyordum sütyenini altinda elimi gezdiriyordum o ara bi göz attim kadin resmen gözlerini kapatmis zevk aliyordu, bende üstüne oturdum öyle masaja devam etmek istedim, tabi sikimi tam kalcalarini arasina yerlestirdim veileri geri hareket ediyordum ben iyice zevke gelmistim altimda kari inlemeye basladi bile iste neolduysa o an oldu ben sikim cikardim etegini yukari cektim donunu assagyia siyrdim kilodunu zorluyodum babaannem hadi oglum sok artik yillardir hasretim bu yarraga diye inliyodu türbani hala kafasindaydi ben kilodum indirmisdim veonu sirt üstü yatirdim simdi o islak amina yavas yavas sokuyodum benim 16ligi, bakire siker gibi zevk aliyodum, müthis biseydi en az o gün 3-4kere bosaldim, babaannem kilolu olmasina ragmen cok zevk aldim.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.