29 Şubat 2012 Çarşamba

azgın cemilem

selam sitenizi yeni buldum ama güzel hemde çok güzel bir site liseli kızlara çok meraklı bir erkeyim sitenizde bununla ilgili bir çok hikaye var madem herkez rahatça yazıyo bende yazıyım bari ben lise 2ye giden uzun boylu basketbola ilgisi olan bir erkeyim uzun boylu ve atletik bir vücudum var istanbul avrupa yakasındayım. sınıfta ve okuldaki kızların bana olan ilgisi gerçekten çok ama çok güzel tabiki her erkek gibi bende bunlara karşılık veriyorum aslında liseli kızları dışında birde olgun kadınlardan acayip hoşlanırım ben basketbol oynarken üst komşumuz cemilenin beni izlediğini gördüm benim her sıçramamda onun gözleri fır dönüyordu buda beni çok zevklendiriyordu cemile 43 yaşında 1 çocuk annesi dul bir kadın ve en güzelide acayip sexy insan gördüğünde mutlaka ziki kalkar benimde hep öyle oluyo sanırım bu zike hasret kalmış çünkü nezamn kapısının önünden geçsem içerden inleme sesleri gelir ama evine erkek almamıştır artık hikayeme gireyim ben basket oynarken telefonum çaldı arayan cemileydi bana çok sexy olduğumu ve ona gelip gelemeyeceğimi sordu ben gelirim tabi ama şimdi deyil dedim cuma gününe anlaştık cuma günü evine gittim kapıyı açtığında neredeyse çıplaktı "sexhikayelerr.blogspot.com" gelsene dedi bende olur dedim bir hamlede içeri çekti içeri geçmezmisin dedi ben dur bukadar hızlı olma dedim oda kaç yıldır zik görmedim dedi beni yatağa attı ve pantolonumu sıyırdı zikimi azına aldı dondurma gibi emiyodu ben kendimi ona bıraktım çenesi acayip güçlüydü emerken sanki zikimi koparıcaktı ben domal dedim oda tamam dedi deliğini önümde açabildiğince açtı muhteşem bir göttü zikimi yavaşça soktum ama dayanamadım zaten büyktüde küt diye içine girdi 2 saat götünde ziktim artık sıra amındaydı 2 saate 5 defa boşaldım tabi oda bana erkeyim döle doyur bu cariyeni diyodu sanırım çok saray filmi izlemişti bende korkma kralın seni döle doyurucak dedim amına girdim süperdi sıcak ve küçük yarım saat yavaş siktim ama artık gücümün doruklarına çıktım ikimizde zevkle boşaldık ama o hayla doymamış gibi devam et diye inleyip duruyodu ya bu zike bukadar hasret kalmış ömür boyu siksem doymazdı orospu kaslarımı sıkıyodu erkeğim üstüne al beni diyodu valla doğruyu söylemek gerekirse hiç gücüm kalmamıştı ama böylesine sex makinasını kaçırmak istemiyodum üstüme aldım o zevk alıyodu ama ben yorgunluktan başka bişey hissetmiyodum bir ara sikimi yalamya başlamış ben ancak boşaldığımda hisettim ona doydunmu cariyem doydum kralım ama bu cariyeni alıştırdın hergün sikemn gerekicek beni dedi bende sikerim korkma dedim banyoya girik sıcak suyu yiyince biraz açıldım tam kendime gelmem 2 saatimi aldı ama bu azgın cariyeyi nerdeyse haftada 3 gün siktim buda benim sex ihtiyacımı karşılamaya yetiyodu ikimizde sexe hasret kalmıyoduk neyse diğer hikayemde onu otelde nasıl siktiğimi anlatıcam okuyan herkese teşekkürler.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.