29 Şubat 2012 Çarşamba

Aşkım Eminem

Aşkım eminenin çığlıkarını okuyacaksınız bu gün ama sakın yanlış anlamayın acı değil zevk çığlıkları Bir gün zeytinburnu sahilinde dolaşıyorum orada bir banka oturum tabi can sıkıntısı ve abazalık başıma vurmuştu tam osırada benim liseden arkadaşım emineyle karşılaştım bana aa sertan sen buralardamıydın ben tabiki ilk başta tanıyamadım afedersiniz sizi çıkartamadım dedim ben emine lise arkadaşın nasıl tanıyamazsın sertan dedi aa emine senmiydin ne kadar değişmisn kız baya sertpilmiş ve güzlleşmişsin valla kusura bakma tanıyamadım dedim neyse buyur gel yanıma otur dedim oturdu ne işin var kız burda tek başına ne yapıyosun dedim ya sahile biraz spor yapmaya indim koşuyordum seni gördüm felan dedi tabi eski günlerden felan konuşmaya başladık derken konu aşka geldi Senin çok çıktığın vardı bakıyorum yanlız kalmışsın be sertan valla beni şok ettin dedi kızım sana okadar teklif etmiştim kabul etmiyordun napim felan dedim senin şu an çıktığın biri varmı emine dedim dedi bende yeni ayrıldım sertan neden dedim çok sıkıcıydı daha öpüşmeyi bilmiyo ne yapim ben öyle erkeği dedi dedim sen öpüşmeyi biliyormusun emine dedim tabi biliyorum dedi ananmam ıspat etmen lazım dedim tamam dedi inanmıyormusun bak şimdi nasıul öpüşüyormuşum sende gör derdemez dudağıma yapştı tabi ben bir anlık şoktan sonra karşılık vermeye başladım derken dudaklarımız ayrıldı biliyormuşum değilmi dedi valla güzel öpüşüyorsun kız dedim nereden öğrendin böle öpüşmeyi dedim tebessüm etti. Neyse istersen benim eve gidelim sertan sana çay ikram edim dedi olur dedim gidelim evine gittik çok güzel bir evi vardı dedim ailen nerede dedim ailemle yaşamıyorum yanlız yaşıyorum dedi valla hayatını yaşıyorsundur emine dedim kendime uygun birini bulamadım sertan bulsam hayatımı yaşıyacm dedi ne içersin dedi kolan varsa kola alim emine alkol almıyorum dedim üzerimi değiştirim kolanı getiricem dedi odasına girdi ve 10 dk kadar sonra göğüs dekoltesi bol açık olan bir body ve altınada daracık bir tayt giymiş elinde tepsiyle yanıma gelmişti kolayı ikram ederken eyildiğinde o göğüslerinin arasını görünce benim ki 15 cm den 19 cm ye geçti bu tabi böyle görünce benim babafin goyu sadece alete bakıp gülümsedi ve sen bayadır yanlız kalmışsın sertasn ne zamandır ilişkiye girmiyorsun dedi dedim nereden anladın kız müneccimmisin yoksa dedim aletine baksana ibre uçmuş taş kesildi dedi ve elini aletime attı Ve yavaşça gömleğimin düğmelerini açmaya başladı beni hem öpüyordu hem soyuyordu bende karşılık veriyordum bunun bodysini çıkarttım ve göğüslerini yalamaya başladım bu tabi çıldırıyordu çok güzel emiyorsun sertan durma devam et diyordu ve göğülerinden sonra taytını ve kilotunu çıkarttım ve bunun amına bir baktım tertemiz biçimliş bir traş ve muhteşem bir am çıktı ortaya ben tabi hemen mevzuata geçtim yavaşça amını yalamaya başladım derken bana hadi daha çok yla diyordu ve amsuyunun tadını alınca tabi ben mest oılmuştum ve hadi sıra sende dei ve benim 19 luğu emmeye başladı ve güzelce kayganlaştırdı ve bunu domalttım ve amına yavaşça girmeye başladım bu inliyordu erkeğim hepsini sok dayanmamıyorum acıt beni gibisine tabi ben bu gazla bir yüklen dim bu bir çığlık atttı ayyyyy o nasıl yüklenme sertan yavaş dedi dedim sus ve zevkini çıkart ben başladım pompalamaya ayyy off ahhhhh çok güzel hepsini sok aşkım hepsini diye nara atıyordu ben de bunu böyle düzerken irden kabak gibi göt deliği gözümün önünde beliri verdi Götünüde sikmek istiyorum dedim ve bana hayır olmaz ben dayanamam felan dedim sus dedim canını ykmıcam korkma dedim ve aleti iyice ıslattıktan sonra yavaşça girmeye başladım ben soktukça o bağarıyordu ama birden yüklenince adeta gözlerinde yaş geldi ama nasıl yaş geldi sanki ağlıyordu ne olur yuavaş sok sertan ne olur diyordu ben daha bir gaza geliyordum ve hızlı hızlı pompalıyordum ve bu zevkle inlemeye başladı ve çok güzel devam etdiyordu ve ben geliyorum azına boşalmamı istermisin emine dedim ve azını açtı ve ben bir boşldım ama nasıl boşalma azı yüzü döl içinde kaldı ve herşey bitince sanırım aradığımı buldum sertan ben bırakma sakın dedi bırakmam aşkım dedim ondan sonra 1 sene kadar birlikte olduktan sonra o samsuna taşındı ilişkimiz noktaklandı.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.