29 Şubat 2012 Çarşamba

Arkadasimin Sevgilisini Tuvalette Siktim

Merhaba arkadaşlar ben sizlere kendime ait bi hikaye anltacağım tabi o zamanlar bu zamankine göre daha azgın ve ergen olmanında verdiği hislerle daha tetikteydik )Daha önceden arkadaşım Samet ile konuşmuştuk zaten o sevgilisi ile buluşup sevişmek istiyordu ama bi türlü boş ev bulamıyordu.Benimde annem ve babam çalıştıkları için evim hep boştu. Samet ile kız arkadaşının gelebileceği konusunda konuştuk ama tabi arada bende pay kapmak istiyordum o yüzden banada bi hatun getirirsen olur demiştim.Sammet 2 günboyunca kız arkadaşı ile konuşup onun bi arkadaşınında gelemesini ayarlayabilmişti sonunda.Sanırım Çarşamba günüydü buluşmaya kararı aldık ben erkenden Kadıköye gittim Samet ile ordabuluştuk kızlar zaten birlikte geliceklerdi onları beklemeye başladık.Yaklaşık yarım saat sonundageldiler Sametin kız arkadaşı Özlem ve onun arkadaşı Selin muhteşem görünüyorlardı.Özlem etine dolgunboyada olsa kızıl saçlı ve çok işve sahibi bi kız Selinse daha narin ve çekingen ama fiziği iyi bi kız.Tabi onları böyle mini etekli ve tenlerini gösteren çoraplar içinde görünce biizmde dibimiz düşmüştübir an önce taksiye atlayıp benim eve doğru yola çıktık.Eve geldiğimizde kızları eve bıraktıktan sonraSametle gerekli malzemeleri almaya gittik ben prezervatif,vodkaları aldım Sametse cipsler veçikolataları almıştı.Eve döndük hemen ortamı hazırlamaya başladık tabi bu sıradada kızlardan ne kadar verim alabilirzonu düşünüyoruz hemen biraz müzik açtım ve vodkalarımız içip birbirimizi yavaş yavaş tanımaya başladıkSelin bize göre daha sakin yaşayan ve çokta konuşmayan bi kızdı hepimiz onun vodkanın etkisiyleaçılmasını umuyorduk.Özlemse vodkaya ihtiyacı olamayan sürekli konuşan ve zarf atan bi kızdı.Vodkalarında etkisiyle ben ve Samet artık kızlara yavşamaya başlamıştık onlarda az çok karşılık vermeye başladılartabi ben Samet ve Özlemi içerdeki odaya gönderdim işlerini rahat halletsinler diye benim işim çünküuzayacak gibi görünüyordu bi türlü Selini istediğim kıvama getirememiştim.Oysa içerden Özlemin çığlıklarve azdırıcı sözleri duyuluyordu ve hala benim iş başına geçememem beni kzıdırmaya başlamıştı.Selinleöpüşüyoruduk ellerimle göğüslerini yoğuruyor onu azdırmaya çalışıyordum ama o biraz karşılık verip kendinigeri çekiyordu yaklaşık 1 saatim böyle boşa gitmişti.Odadan samet ve özlem geri geldiler biz Sametleoturuyorduk kızlarsa içeri geçip bişeyler konuştular ben üzerimde ki kızgınlıkla içki işini birazabartmaya başaldım o sırada Selin gitmek istediğini ve kendisini iyi hissetmediğini söyledi.Tabi bu beniüzmüştü ve tabii ki kızdırmıştı o gittikten sonra ben içmeye devam ettim dozu artık kaçırmıştım.Bi arabaktığımda Samet ve Özlem yine odaya geçtiler onların seslerini dinliyordum ve daha sonra sızmışım.Tekrar ayıldığımda yaklaşık 1.5 saat daha geçmişti Samet yanıma gelmişti kendini berbat hissediyordumidesi bulanıyordu ben hem onun hemde kendi elimi yüzümü yıkadım ,ama etki etmedi sanırım Samet uyuyakaldı.Bense artık ayılmış yerlerdeki çöpleri filan topluyordum.İşte bu andan sonra herşey değişmeye başladı Özlem odadan çıktı ve kahve yapmamı istedi başının çokdöndüğünü söyleyerek bana sarılıyordu. Onunla mutaktaydık ben kahve hazırlamaya çalışıyorum oysa banaişve yapıyor götünü aletime sürtüyor beni azdırmaya çalışıyordu.Bense en yakın arkadaşımın kız arkadaşınayanlış bi şey yapmak istemiyor kendimi geri çekiyordum.Özlem kahvesini içtikten sonra biraz daha iyiolduğunu söyledi fakat bi anda midesi bulandı onu tuvalete zar zor yetiştirdim elini yüzünü yıkıyorkendisini iyi hissetmeye çalışmasını sağlıyordum onu iyice temizleyip tam çıkıyordum ki olay bi anda ordakoptu özlem omzumdan tutup beni duvara yasladı ve aletimle oynamaya başladı bende Sametin uyanıpta bizigöremesine karşı tuvaletin kapısını kilitledim Özlemi deliler gibi okşamaya başlamıştım zaten Selindendolayı içimde kalan duyguları ona yansıtıyordum resmen dudaklarını morartana kadar emiyor götünü avuçluyordumÖzlemde aldığı zevkle hırlıyor t-shirt ümü yırtarcasına çıkarmaya çalışıyordu.Zaten Özlem sütyeni mini eteğive yarı giydiği ilmeği kaçmış çorabıylaydı ve bu hali beni daha da azdırıyordu.Çorabını yırtarak çıkarttımben bacaklarını yalamaya başladım müthiş zevk alıyordu bi elimlede mini eteğinin altından amini okşuyordumkısa kısa çığlıklar atıyor ve artık çıkar şunu yalamak istiyorum diyordu bi anda kemerime saldırıp söküp attıve pantolonumu indirdi bi süre boxerimin üzerinden aletimi yaladı artık bende inanılmaz zevk seviyesinegelmiştim boxerdanda kurtulduktan sonra aletimi adeta ağızında somuruyordu beni muhteşem hissettiriyodu buarada bende onun sütyeni ve mini eteğinden kurtulmuştum elimle amini okşuyor bacakalrından akan suyunuhissediyordum ikimizde zevkin doruğuna geldiğimizde onu duvara yasladım ve aletim ile amciğinin zorlamayabaşladım sok diye deliriyordu resmen bende hiç oyalanmak istemiyordum zaten hemen içine girdim ve başladım köklemeye inanılmaz zevk alıyordum Özlemse çığlıklar içinde devam et diyordu uçuyordu resmen duvardan sonra onu lavaboya doğru yatırdım götü muhteşem önümde duruyordu o pozisyonda da durup amini yaladım ve ordada hızlı şekilde skişmeye başladık inanılmaz zevk alıyorduk o 2. kez boşalmıştı bense hala diri kazık gibi aletimle karşısında duruyordum hadi yalayarak boşalt bni dedim ve Özlem tekrardan lolipop yalarmışcasına aletimle lgilenmeye başladı yaklaşık 10 dakika böyle sürdü ve göğüslerine inanılmaz boşaldım şaşırmıştı bu kadar çok beklemiyordu sanırım Özlemi ve kendimi temizleyip giyinip banyodan çıktık.Samet hala sızmış şekilde koltukta yatıyordu Selinle olmasada Özlemle bende isediğime ulaşmıştım Özlemartık ikimizindi.. Bu benim içinde bi ilk olmuştu ilk defa tuvalette sevşmiştim ve ilk defa yakın bi arkadaşımnkız arkadaşını skmiştim muhteşem bi duyguydu adrenalin seviyesi yüksek...Benim için kötü başlayan bi gün müthiş sonuçlanmıştı...Samet uyandıktan sonra hep beraber evi toplayıp düzenleyip dışarı çıkacaktık yatakları toplarken Özlemhala götünü aletime sürtüyor ardından diğer odaya Sametin yanına kaçıp ona sarılıyordu Samet ayakkabılarını giyerken kapının arkasına gelip dudaklarımdan öpüp yine onun yanına gidiyordu...... Tam anlamıyla bi kaşardı... )Umarım arkadaşlar hikayemi beğenirsiniz bakalım fırsat bulursam Özlemle devam eden bir kaç hikayem daha var onlarıda fırsat bulursam sizlere yazıcam....

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.