29 Şubat 2012 Çarşamba

Annesi Herşeye Bedeldi

23 yasinda üniversitede okuyan bir gencim. Haliyle birçok kiz arkadasim var. Bunlardan birisinin babasi doktor ve genis bir aile. Annesiyle ilk tanistigimda altinda kisa bir sort ve bulüz vardi. 40 yaslarinda müthis bir kadindi. Kizcagiz hep babasinin geç geldigini ve hemen yattigini anlatiyordu. Bir gece evlerine ugradigimda annesi kisa bir . mini etek ve askili bir bulüzle açti ve beni içeri davet etti. Kiz ve babasi evde yoktu. İçki içiyordu ve bana da ikram etti. Karsimda bacaklarini açmis oturuyordu. Muhtesem bir görüntüydü. Siyah sütyeni ve külodu belli oluyordu. Sohbet ilerledikçe yanlizligindan dert yanmaya basladi. Bacakbacak üstüne atarken etek daha da açilmisti. Hersey gözümün önündeydi. Sertlesmistim ve kumas pantolondon belli oluyordu. yanima geldi ve hiçbir sey söylemeden yarragimi oksamaya basladi. Sonra çikardi ve agzina aldi, artik çildirmistim. Bana "Senin gençligine ve tazeligine ihtiyacim var. Sik beni Hakan" dedi. O an üzerine atladim ve elbiselerini parçaladim. O hala yarragimi emiyordu. Bacaklari gögüsleri götü heryerini hoyratça oksamaya basladim. Çildirmisti. Zevk sesleri çikariyor "sik beni becer" diye bagiriyordu. Sonra istedigi oldu yere yatirdim ve amina sokmaya basladim. İnliyor isiriyor ve daha hizli diyordu. Yerde yatakta ve banyoda 3 kez siktim. Beni bitirmisti. Sigara içerken kizimi sikerken seni izlemek istiyorum dedi ve ödülünü aldi ve birkez daha onu siktim. 1 hafta sonra Bodrum da kizini becerdim oda mükemmeldi ama annesi göremedi.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.