29 Şubat 2012 Çarşamba

Annenim Külotlu Çorapları

Ben 27 yaşında uzun boylu atletik bir gencim. Anlatacağım olay bundan 2 sene önce oldu. Her zaman külotlu çoraplara aşırı    ilgim vardı. Belli bir süre sonra bu ilgi giymeye kadar gitti. Annemin renk renk çoraplatrını alıyor giyiyor ve mastürbasyon yapıyordum.    Annem bankacı olduğu için hep çorap giyer ve uzun süre bacağında kalırdı. Bu yüzden de tüm kokusu sinerdi çoraplara. Bu koku beni deli etmeye başlamıştı. İşten her gelişinde onun bacaklarını izliyor çorapları çıkarır çıkarmaz bulup mastürbasyon yapıyordum. Babam uzun süreli    bir yurt dışı gezisine gidecekti. Bunu en azından ona daha fazla yaklaşma açısından bir fırsat olarak görmüştüm. Babam gideli yaklaşık 2 hafta olmuştu ama bende hiç ilerleme yoktu. Artık çıldırmak üzereydim. Annemi külotlu çoraplarıyla sikmek istiyordum. Bir akşam oldukça yorgun gelmişti. Hemen kanepeye uzandı ve bacaklaklarını yukarı doğru kaldırdı. Dinlenmek için. İşte müthiş bir sahneydi. Lacivert parlak çorapları vardı. Diz hizasındaki eteği bacaklarını yukarı uzatınca mini etek gibi olmuştu. Benim sikimde taş gibi tabii ki. Hemen yanına gidip ayaklarına ve    bacaklarına masaj yapmayı teklif ettim. Dokunmak harika bir his veriyordu. Elim bacaklarında, ayaklarında, topuğunda geziniyordu. Birden kendimi tutamadım ve ayağından öptüm. Ayaklarını öpmeye başladım...Gülümseyerek bana baktı. Ben kızacağını düşünmüştüm. Bu davranışı beni biraz rahatlattı ve daha ileri gitmemi sağladı. Yavaşça    yukarılara doğru çıktım. "Dur artık yoksa bu iş ilerleyecek" dedi. Sanırım oda istiyordu. Ne de olsa 2 haftadır açtı. "Gitsin ne olacak" dediğimde hiç itiraz etmeden elimi alıp külotlu çorabının tam ağ bölgesine koydu ve bastırdı. Artık geri dönüş yoktu.    Hemen ayaklarını öpmeye başladım. Cesaretim tam gelmemişti. Bunu anlamış olacak ki elimi alıp göğüslerini sıktırdı. Annemin o hep arzuladığım çoraplı ayakları ağzımda, elim göğsündeydi ve o inliyordu. Amı o kadar sulanmıştı kiçorabı bile ıslanmıştı. Artık dayanamıyordum. Çorabını ve külodunu bir    arada aşağıya çektim. Soyundum ve taş gibi olmuş sikimi alev alev yanan amına soktum. "Hadi sik anneni", "becer beni beni .    oğlum" diye çığlık atıyordu. Annemi sikiyordum. Boşalmadan sikimi çıkarıp tüm menilerimi çoraplı ayaklarına attırdım. Artık durmak yoktu. Sikimi eline verip tekrar sertleştirdim ve bu sefer arkadan yapmak istediğimi söyledim. Bunu yapmak istemediğini söyleyince elimle onu ters çevirip olanları babama anlatırım dedim. götünü kremleyip sikimi sokmaya başladım ama çok dardı ve .    acı çektiği belliydi. Ama bu tada vardıktan sonra duramazdım. Birden yüklendim ve köküne kadar soktum. Gözlerinden yaş geldi. Hafif bir sesle ağlıyordu. "Artık sen benim kadınımsın. Seni hep sikeceğim" dedim. Inleyerek götüne boşaldım. Sikimi çıkardığımda götünden kan geldi. Daha sonra hep amından siktim. Artık ben hangi renk çorap istersem onu    giyiyor... Gönderen: Pantyhose977

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.