29 Şubat 2012 Çarşamba

Annemle - 1

Sevgili okurlarım sizlere daha önce yazdığım hikayenin devamı olarak yazmaktayım. Bu hikayemde annem sayesinde yaşadığım olayları anlatacağım. Annemle sevişmelerimiz devam etmektedir. Annemle onu evin her yerinde sikmekteyim. Annemle ilişkimizi daha da ilerletmekteyiz. Onu yemek yaparken bile her boş bulduğum zaman sikmekteyim. Hayatım çok güzel geçmekte, günde en az iki, en fazla beş posta attırabiliyorum. Yatağa yattığım zaman halim kalmıyor. Şimdi    sizlere annem sayesinde bana mutluluk getirdikten sonra yaşadığım olayları anlatacağım. Annemle yaptığımız ilk sikişmeden sonra sabah kalktık beraber kahvaltı yaptık.    Annem daha sonra bulaşık yıkayacağım diye mutfağa gitti. Bende yatağa tekrar yatıp uyumaya çalıştım ama bir türlü uyuyamıyordum. Hep dünkü .    geceyi düşünüyordum. Yatığımız sikişi aklımdan bir türlü çıkaramıyordum. Bunun üzerine sikimle oynamaya başladım. Oynadıkça kalkmaya başladı. Bende annemin yanına gittim.    Bana bir şey ihtiyacının olup olmadığını sordu. Ben de sen diyerek arkasına sarıldım. Elimi eteğinin altına atarak okşamaya başladım. Annem bir taraftan bulaşık yıkarken ben de onun eteğinin altına elimi atmış okşamaktaydım. Sonra eteğini kaldırarak kilodunu aşağıya indirdim. Amını biraz okşadıktan sonra vıcık olmuş amını yalamaya başladım. Ben yaladıkça annem acayip sesler çıkarmaya başladı. Sonra çıkardım ben 18 liği yarrağı    yavaş yavaş sokmaya başladım. Annemi yüz üstü yatırarak...Amı alıştıktan sonra hızlanmaya başladım. Ben hızlandıkça annemin çığlıkları da artmaya başladı. Sonra .    annemi yere yatırarak üzerinde çıktım ve ani bir şekilde amına soktum. Daha sonra annemi yüz üstü yatırarak götünü yalamaya başladım. Sonra zeytin yağı alarak götüne sürmeye başladım. götü yumuşadıktan sonra yarrağımı soktum çok dar olmasından dolayı zor giriyordu. Ben gidip    geldikçe zevkten dört köşe olmuştum. Annemin götüne boşalmaya başladım. Sonra .    toparlandık annem işlerini bitirdikten sonra banyoya gireceğini söyledi. O girdikten    sonra bende arkasından girerek onu yıkamaya başladım. O yıkandıktan sonra beni yıkadı. Yıkarken de benim yarak tekrar havalandı. Ben zevke    gelince annem de anlayarak onu duvara dayayarak amını yalamaya başladım. O boşalmaya başlayınca bende hepsini yuttum. Sonra ağzına yarrağımı vererek yalamasını istedim. Ben yeter diyince o doyamadığım götüne soktum, artık alışmıştı rahatça sokabiliyordum. Bir kaç git gel den sonra o güzel götüne boşalmaya başladım. Beraber öpüşerek banyodan çıktık şimdi çok mutluyum. Bana böyle annesiyle hikayeleri veya düşünceleri olanların hikayelerini bekliyorum. Hikayelerinizi bekliyorum. Annem sayesinde yengelerimi nasıl siktiğimi anlatacağım. Hikaye yollamayana .    cevap yok. Hepsini annemle beraber okuyoruz... Gönderen: Sokakci2003

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.