29 Şubat 2012 Çarşamba

Annemin Sevgilisi İkimizide Becerdi..Erotik Hikayeler

Merhaba ben Ayşegül 20 yaşındayım, esmer tenli dolgun hatlı bi kızım.sevgilim beni druuna adlı çizgi roman kahramamnına benzetir. Anlatmak istediğim hikayem annem ve annemin sevgilisi ile ilgili..Annem babamla ayrı değil ama bi sevgilisi var.ben babamın bundan haberinin olduğunu ama karşı çıkamadığını düşünüyorum.Çünkü annem çok güzel onu kaybetmek istemiyo.aslında biraz pısırık bi herif babam. ERHAN BİZDEYDİ Bi öğlen sonras eve geldim.annemlerin yakat odasından sesler geliyodu.annemin sesini duydum ama bi erkek seside vardı.babam hiç annemle bu kadar sesli yapamaz diye düşündüm.hem zaten işteydi bu saatte evde olamazdı.yatak odasına doğru yaklaştım.kapı aralıktı.çaktırmadan baktım.annem ve erhan anemin sevgilisi yatakta çırılçıplaktı.annem yatağa uzanmış erhan onun bacakarasını yalıyodu.çok garip olmuştum.seyretmeye başladım.annem zevkle inliyo.erhanın başını gömdüğü annemin bacakarasından şapır şupur sesler geliyodu.yavaş yavaş bacakaram ıslanmış ve kaşınmaya başlamıştı.yavaşça eteğimi yukarı doğru sıyırıp külodumun kenarından vaginamı okşamaya başladım.bu arada yanlışlıkla kapıya çarpınca kapı ardına kadar açıldı.elim hala vaginamdaydı.üçümüzde şok halindeydik.şaşkınlığım geçtikten sontra mutfağa kaçtım. Birazdan erhan yanıma geldi. aptal altına acele külodu çgeçirip gelmiş siki neredeyse külodu yırtacak gibi zorluyodu. Bana mazeretler uydurmaya çalışıyoken ben sadece külodundan çıkacak gibi duran sikine bakıyodum.erhan ferketti ve sustu.elimi tek hamlede külodunun içine soktum ve sikini tuttum.sıcacıktı.bundan banaa verirsen sorun olmaz dedim.Anneme kızmıştım ve bu teklifimi reddemeyecek duruma olduğunu biliyodum. ERHANIN ELİNDEN TUTUP ODAYA GİRDİM annem yatakta bacaklarını ayırmış mastürbasyon yapıyodu. Çok çaçırmıştım.Çok bozulduğunu sanmıştım. Annemin vücuduna baktım.gayet hoştu. düzenli spor yapardı ve iki çocuk doğurduğunu kimse anlayamazdı. gayet sıkı bi vaginası vardı. Bana baktı ve gülümsedi. Soyunup yanına girmemi istedi. Soyundum, sadece külodum kalmıştı. Yatağa girer girmez memişlerimi okşamaya, öpmeye başladı başladı. Çok garip olmuştum. Garip hissediyodum. ve henüz zevk almaya başlamamıştım. Erhan arkadan kalçalarımı okşamaa külodumu koklamaya başladı. Annem memelerimi emiyodu. Gevşeee çalıştım. Erhan külodumu indirip kalçalarımın arasını okşamaya yalamaya başlayınca ben gevşedim. Erhan kıç deliğimi yalamaya başladığında bende annemle öpüşüyodum. Annenmim amı vıcık vıcık olmuş suları çarşafa bulanmıştı. vücudum alev alev olmuş, meme uçlarım füze gibi kalkmıştı. Erhan arkamı bırakıp annemin dudaklarına yumuldu. Kıçımı yalarken ıslattığı ağzı Annemin dudaklarınıda ıslatmıştı.Annem erhanla öpüşürken bi yandanda erhanın sikini okşuyodu. kocaman, dimdik, damarlı bişeydi erhanınki. Ucu incecik, arkaya doğru kalınlaşan kazik gibi bi siki vardı ve zevkten titriyodu. Erhan annemi domalttı.Annemin amı fazla sulanmıştı ve sikilmesi gerekiyodu. İlk defa anenmin siklişini seyredecektim. Hemde yabancı bir erkekle. Annemi bi erkeğin önünde böyle domalmış görmek benide azdırıyodu. Erhan sikini annemin amının üzeride gezdiriyo, annem dönüp Erhanın yüzüne “sik artık” der gibi ağlamaklı ağlamaklı bakıyo, fahişeler gibi kırıtıyo, kıvranıyo, dudaklarını ısırıyodu. Annemin karşısına oturup bacaklarımı ayırdım ve amım anenmin yüzüne gelecek şekilde uzandım. Başımın arkasına yastığı koydum hem amımı yalatıp hem sikilişini seyredecektim annemin.Annem amımı yalamaya başladığında erhan anneme geçirdi. Erhan aradan anneme soktukça oda amımı dahada iştahla deliler gibi yalıyodu. Erhanın her vuruşunda annemin ağzı amıma gömülüyo, yüzü, yanakları hep amımın sularıyla ıslanıyodu. Annemin arkasından gelen “şlak şlok” sesleri beni daada azdırmıştı. Annem annelik şefkatiyle dilini biricik kızının her tarafına sokuyodu. ANNEMİN İNLEMELERİ BENİM NEFESLERİME KARIŞIYODU Yaptığımız işin günahı beni dahada azdırıyodu. Erhan anenmin yanına domalmamı istedi. geçtim ve kalçalarım yandan anneme yapışacak şekilde domaldım. Tam karşımızda kocaman bi ayna vardı. Erhan arkamızda kazık gibi olmuş sallanan sikiyle önünde domalmış anne-kızın vıcık vıcık olmuş sikilmeyi bekleyen amlarını seyrediyodu. Biz kıvranmaya başlayınca parmağını anneme sikini bana soktu. bi off çektim. harikaydı. siki amıma yara yara girmiş tam doldurmuştu. Taze amımda yetişkin kocaman bi alet vardı. Annemi siken sik arafımdan sikiliyodum. Ben sesli sesli inemeye hafif çığlklar atmaya başladım. Erhan beni sikerken biyandanda annemin kıçını parmaklıyodu. Annem bana bakıp orospular gibi gülümsüyodu. Erhan sikini amımdan çıkarıp annemin domalmış götüne yanaştı ve vıcık vıcık olmuş göt deliğine sürtmeye başladı. Tekrar sikini amıma soktu ve iyice ıslatıp annemin deliğine dayadı. Erhanın bu davranışları o kadar tahrik ediyoduki beni anlatamam. Sikinin ucu annemin götüne girdi ve annemin inlemeleriyle birlikte deliğine iyice soktu. Şimdi parmaklarını benim kıçıma soktu ve annemi arkadan sikmeye başladı. Annem benim amımın sularıyla sikilirken kıçımı amımın sularıyla ıslatıp parmaklamaya devam etti. Bir parmak, iki parmak…Deliğimi genişletip sikecekti. Acacip heyecanlıydım..O koca siki nasıl alacağımı düşünüyor ama zevktende kuduruyodum. Anenm vıcık vıcık kıçına giren sikin hareketleri kızlandıkça kıçını sallamaya zevkten inlemeye başladı. Galiba boşalacaktı. Erhan kıçını sikerken oda alttan amını okşuyodu. Zavallı babam bu durumu görse ne yapardı acaba diye düşündüm. Evlilik yatağında yabancı bi adam karısını ve kızını inlete inlete sikiyodu. Annem inleye inleye boşalırken kıçımda üç parmak vardı. Annem kalkıp önümde bacaklarını açtı ve bana sarıldı. vıcık vıcık olmuş amıda götüde sikilmekten kızarmıştı. kıçı yeni sikildiği için hafifçe aralıktı.annem dudaklarımı öptü ve yanağımı göğsüne dayadı..Erhan sikini domalmış götümün deliğine bastırıyodu.. Elleriyle kalçalarımı ayırdı ve yavaş yavaş sikini sokmaya başladı..Acı karışık zevkle inlemey başlamıştım. Annem şefkatle yanaklarımı dudaklarımı öperken elleriylede kalçalarımı ayırıp küçük kızının götten sikilişini kolaylaştırmaya çalışıyodu..Acı iyice azalmıştı. Kıçımı iyice diktim..Erhan orta parmağını annemin ağzına verdi..annem emerken benimde canım çekti ve elini yalamaya başladım..anne-kız parmaklarını şehvetle yalarken Erhan daracık kıçımı sikmeye devam ediyodu..Annemin kucağında inleye inleye sikiliyodum..ağzımızın suları akıyodu ikimizinde..zevkten Erhanın parmağını hafif hafif ısırıyor, her sokup çıkarışında kıçımı kıvırıyodum. arada bir siki arkamdan çıkıyo ama sikilmekten rahatlamış vıcık vıcık olmuş deliğime bir hamlede tekrar sokuyodu. Boşalmak istiyodum..Annemin yaptığı gibi bir elimle amımı okşamaya başladım. Tam boşalacaktım ki erhan arkama boşaldı..Götümün içi meniyle dolmuştu..sikini çıkardı ve annemin ağzına verdi..Annem erhanın sikini yalayıp benden arta kalan menileri temizlerken kızarmış, damarlanmış siki görünce bende daldım. sikilmekten ateş gibi olmuş yanaklarımıza, dudaklarımıza sürdü sikini..ucundan hala meniler sızıyodu muhteşem sikinin..Sonra erhan kalkıp giyindi ve odadan çıktı..Annemde benim amımı yalayıp boşalmamı sağladı..Çok hoştu..Harikaydı..Mükemmel bi

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.