29 Şubat 2012 Çarşamba

Annemin Dostu

Slm. daha önce yazmıstım ve devamınıda yazmama rağmen zannedersem yayınlanmadı yada elinize ulasmadı.konum annemin dostu ile olan ilşkisiydi. teskereden yeni gelmiştim, evde durmaz arkadslarımın yanında olurdum.Yine böyle bir gün evden acele ile çıkmıştım ve anahtarımı evde unutmusum. Arkadaslarla o gece erken ayrılmıstık eve geldiğimde anahtarımı cebimde bulamadım bunun üstüne evin .    acık olan penceresinden içeri girdim . Merdivenlerden üst kata cıkarken bir takım sesler duydum. Bunun üzerine en yavas adımlarımla sesin geldiği yöne doğru ilerledim. Seslerin annemin yatak odasından geldiğini duydum ve yakınlaşabildiğim kadar yakınlaştım . Annemin çığlıklarının bir erkek sesi ile kesildiğini duydum.Kapıyı hafif araladığımda ise annemi bacak omza vaziyeti almıs bir durumda görmüştüm. ilk basta geri cekilip gözlerimi oğuşturdum ve tekrar geri dönüp baktığımda bunun bir hayal değil gerçek olduğunu gördüm .hemen mutfağa gidip bir bıçak aldım elime ama bir an sikimin kalktığını hissettim . oanda bıcağı    bırakıp tekrar yatak odasının kapsına ilerledim ve izlemeye devam ettim .Adamın yarağı hem uzun hemde kalındı anneme her sokusunda annemin    gözünden yaslar akıyordu . Ama adam annemi yalamaya baslayınca devam et devam et durma ne olursun bu gece doyur beni ne olursun buna ihtiyacım var diyordu.Adam bir mühlet sonra vaktin iyice daraldığını bir gelen olmadan gideyim dediğinde annem devam et    neolur gelen olmaz diye ısara ediyordu.Aslında devam etmesini bende istiyordum .Adam ayağa kalktı ve eline gömleğini aldı annem sarılıp yalvarmaya basladı kocam bu gece yok sabahlara kadar sevişebiliriz diye yalvarıyordu. Sonrasında yatağa oturup biraz düşündükten sonra tamam dedi ama sartlarım    vardedi.Annem ise sartların neler dediğinde adamın söylediği sartlar karsısında sok olmuştum.1-ben seni nezaman istersem ozaman ayağıma kadar gelip altıma yatacaksın ve nereye dersem oraya geleceksin,bana kocacım diye hitap edeceksin ve bende sana ne söylersem söyleyeyim darılmayacaksın kabulmü? -Bukadarmıydı hasancım -hayır daha bitmedi seni becermek istediğim yer neresi olursa olsun bana güveneceksin ve itiraz etmeyeceksin ha!... unutmadan merak etme bundan kocanın haberi olamaz ve benim yanım da arkadasım var diye ben sana isminle    hitap etmedikce kocacım diyeceksin ve arkadasım seni becemek isterse ben sana hayır demedikce ilişkiye gireceksin ayrıca bütün bunları kabul edersen benim haberim olmadan baska bir yarak girmeyecek amına bu kocan olsada bunada tamam mı ? -sey bilmiyorum!...- mırın kırın yok    ya şimdi kabul edersin yada kocan bütün bunların hepsini ögrenir tamam mı simdi?..-Tamam kocacım tamam sen nedersen o olacak.-Ulan fahişe    yarrak diyince ağzın kulaklarına variyor dimi-ulan seni simdi sikebilirimdiyerek anneme sarılıp uzandılar yatağa annemi yalaya yalaya bitiren hasan sikme işlemine    gelince annemi bir güzel domaltıpkalçalarına tokatlar atmaya basladı. annem her tokatta çığlıklar atarken adam yarağını annemin amına sürtüyordu derken adam birden annemin hiç açılmamış göt deliğine zorlamaya basladı annem nekadarda itiraz etse hasan artık anneme basmıstıannemden hiç bukadar müthiş bir acı cığlık duymamıştım .Hasan bu acıya hızlanarak birazdaha acı katmıştı artık annem bayılacak dereceye gelmişti bunu sezen hasan annemin götünden    yarağını çıkararak amına yerleştirdi yarrağını bir müddet gidip geldikten sonra annemin bitkin olduğunu görünce kalkıp giyinmeye basladı ve ulan orospu zoru görünce koyveriyorsun kendini derken ben hemen oradan uzaklastım...Bu arada epey bir zaman böyle devam ettikten sonra adam annemi artık istediği her yere cağırıp çatır çatır sikip siktiriyordu . yazacaklarım bundan ibaret devamını bekleyin bu yazılarım devam edecek...Gönderen:    cenk

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.