29 Şubat 2012 Çarşamba

Annemi Fethedisim -2-

Hikayenin devami o aksam dügünden eve geldigimizde hemen banyoya girip 31 cekdim.... Dayanacak gücüm kalmamisti cünkü olan seylerden sonra. Ertesi sabah kalktigimda sikim dimdik ayaktaydi, benden önce uyanmis kerata. Neyse, dusumu aldiktan sonra mutfaga dogru gittim.Annemin tepkisini merak ediyordum mutfaga girdigimde annem biseyler pisiyriyordu, bana günaydin oglum dedi ve isine devam etti, hic bisey olmamis gibi davraniyordu. Ne düsüncegimi sasirdim,    simdi hosuna gittigi icinmi bisey demiyo, yoksa utandigi icinmi... ??? Annem yanima oturdu ve gözlerim direkmen üstündeki mor gömlege gitti..    Üsten iki düymesi acikti ve altindaki siyah sütyen gözüküyordu. Yine azitmistim. Annem oraya baktigimi farketti ama bisey demedi. Bende dayanamadim ve parmagimi iki dügmenin arasindaki bosluktan iri memelerine dogru soktum, meme uclarinla oynuyordumki birden annem “abartma, hergün, hergün olmaz” dedi ve ben hemen ellimi cektim. Daha ne istiyorsun dedim? Fazla üstüne gitmemek icin sesimi cikarmadim cünkü bende durumdan yararlanmak istiyordum!    Ertesi haftasonu anne gel seninle beraber diskoya gidelim dedim o .    da tamam niye olmasin dedi. Peki babana ne diycez dediginde dügünü gidiyoruz deriz cünkü babam zaten dügünleri sevmiyor!!! Üstüne seksi biseyler giy dedim.... Ne giyeyim falan dediginde... En iyisi siyah kilotlu corap, mini etek ve bol dekolteli bi body giy dedim.... Dedigimi yapti... Giyindiginde yanina gittim.. Icimden vay sillik seni    bi gün evire cevire sikicem dedim... Bacaklari külotlu coraplarin icinde mükemmel gözüküyordu hele yine o gögüsleri disari tasicakti mübarek!!! Evden cikarken, babam durumu cakmasin diye üstüne manto giydi ve dügmeleri kapatti yolu koyuldugumuzda arabanin icinde mantosunu cikartti... Sag baktigimda etegi    dizinin bi karis üstündedydi... Araba sürerken sag elimle bacaklarini oksamaya .    basladim, anneminde hosuna gidiyordu heralde, cünkü sesini cikarmiyordu.. Bu olay    ama pek uzun sürmedi cünkü otobana ciktim. Diskoya girdigimizde tüm gözler annemin önündeydi... Piste cikmadan önce bi güzel alkol ictik,    kafamiz tam yerindeydi. Diskoda hiphop caliyordu ve biz piste atildik... Biliyorsunuz disko baya karanlik ve degisen isiklardan ve lazerlerden kimin ne yaptigi tam olarak belli olmuyor! Annemle dans ederken onun götü bana dönükdü... Onu arkadan kavradim ve dans eder gibi    sikimi götüne sürtüyordum! Onunda hosuna gitti cünkü götünü daha cok sikime dogru bastiriyordu.. Olayin güzel tarafida kimse bizim ana-ogul oldugumuzu    bilmiyordu! Annem oynadikca... Gögüsleri zipliyordu, deli oluyrdum onlari oracikta sikmamak icin kendimi zor tutuyordum, sikim patlamak üzereydi! Zaman epey ilerlemisti bizde geri gitmeye karar verdik... Arabayi garja soktuktan sonra arabadan indik! Annem tam garajdan disari cikicaktiki onu kolundan kendime dogru cektim. Annem sirtinla arabaya dogru yastlaniyordu! Annemin gözlerinin icine baktim, yavas yavas ona dogru ilerledim, dudaklarim onun dudaklarinla kavustu ve    sag elimle onun sol bacagini belime kavradim. Ilk baslarda beni biraz iter gibi oldu ama sonra o da kendisini zevke    teslim etti! Delicesine yalasiyorduk! Ben agzimla ilerleye ilerleye boynunun öpmeye basliyordum annemden sadece “ahhh” , “ohhh” gibi sesler cikiyordu! Elimlede o güzel kalcalarini ve o muhtesem kicini oksuyordum.... Sonra bodysini gögüslerinin üzerine kadar kaldirdim, sütyenini indirdim ve meme uclarini emmeye basladim, annemin ve benim nefes atislarim cok fena halde yükselmeye basladi, cünküinsani cok fena halde heyecanlastiriyor! Meme uclarindan, karnina gecti sira, göbegini yalarken iki elimle götünü kavradim ve bi güzel oksuyordum, annem titremekten ayakta zor duruyordu! Ardindan kafami etegin altina soktum ve amciginin üstündeki kilotlu corabi yirttim! Siyah tangasi, iyicne sulu amin icine girmis! Tangyi bi parmagimla kenara itirdim, yavas yavas dilimle annemin klitorisini öpmeye basladim ve basparmagimi annmin göt deligine sokuyordum!!!! Annemde zevkden ucuyordu, elinle kafami daha cok amina bastiriyordu, bi kalcasini omuzumun üstüne koydu aminin derinliklerine dilimle daha iyi ulasabileyim diye!!! “Offfff... Oglum napiyorsun? Ohhhhhhhhh... Yapmaaaaaa.. Nolur...    Yapmaaaaaa... ” Diye sesler cikariyordu, ben tabikii dilimle hareketleri daha cok hizlandiriyordum ve annem cigliklar icinde bosalmaya basladi... Akan amsuyunu bi güzel yaladim! Ayaga kalktim ve tam fermuarimi acarken annem hayir sana ellemeye izin verdim ama sikismemiz imkansiz derken icimden    suratina bi tokat gecirmekti ama ondan sonra vazgectim cünkü amini yalatan kari zamanla aminida siktirir dedim! Peki öyle olsun bakalim    dedim ve annem mantosunu giyip iceri girdik! Iceri girdigimizde annemin kulagina artik heryerde bana frikik vermeni istiyorum dedim. Kafasini sallayara    kabul etti orospu! memelerini tüm iriliginle sergiliyoduErtesi gün sabah erkenden evden ciktim isim vardi, öglene dogru geldigimde ev tilim tiklim kari doludu, dedikodu yapmay basmislar yine bizim evi kaltaklar! Neyse ben odama gectim, 5 dak sonra annem elinde bir tepsile ban cay getiriyordu. Cayi masayi koyunca, egilriken bana v-yakali kazagindan memelerini tüm iriliginle sergiliyodu, siritmayida ihmal etmedi tabiki. Demek dediimi uyugluyordu kücük orospum! Benimd o an aklimdan ibnelik gecti kadinlarin oturugu odaya girdim ve annemi cagirdim bana ardim edeblirmi diye,    o da merakla noldu diye sordu, bende az bi banyoya geslsene dedim! Beraber banyoya gidik, ben kapiyi kapattim arkamda. Annem saskin saskin noldu diye soruyordu, bende oracikta dudaklarina yapistim annem istemiyordu, ama karsid gelemiyodu cünkü sesini cikarsa, misafiler süphelencek! Ben    tuvaletin üstüne oturdum annemide sirti bana dönük kucagima oturttum. Arkadan kulaklarini emiyordum, bi elimle gögsünü oksuyordum öbürküsünlede elimi eteginin altina    sokup kalclarini oksuyordum!annem nolur yapma falan diordu ama ben orali bile olmuyordum, azdim birkere! Madem siktir iyon kendini bari sikimi    yalla dedim, o da yok olmaz babanda bile yapmadim dedi. Ben de bana ne lan babamdan dedim, yal yoksa vallah birakmam disari dedim. O da zorla olsa bile önümde diz cöktü, ben ise daha hala tuvaletin üstünde oturuyorum. Sen cikar    dedim, o da yavas yavas fermarimi acti ve pantolomu asaga .    siyirdi. Önümdeki sisligi görünce bi sok oldu, gözlerinden belliyidi. Sonra boxerimin dügmelerini acip sikimi disari cikardi, ve öylece baka kaldi. Kalinligi heralde onu sok etti. Hadi yala onu dedigimde yvas    yavas dudaklarinla benimkisinin kafasini öpmeye basladi. O an ben dur kazagini cikar dedim, gögüslerini görmmek istiyorum. Eskiden hayal ettigim seyler artik gercekten oluyor! Annem bi hareketle kazagini cikardi ve altinda kirmizi dantelli sütyen vardi. Sütyen ise 90lik gögüslerini zor tutuyordu.    Ardindan annemin kafasini sikime ogru yönlendirdim, annem cesaretlenip benim abuziddini agzina sokmaya basladi... Off annam ne güzel bi hisdi, sikim    sanki sicacik bir tünele giriyo... Artik profesyonelce davranmaya basladi, sikim agzindaken bi elinle sikimi asaga yukari oynatiyordu öbür elinlede tasaklarimi elliyordu, zevkten gebercektim, bunu yaparken bide o dev anasi gögüsleri salanmazmi, düsündügünüz gibi bosalmam pek fazla sürmedi, tüm suratina fiskirdim, ben bi derin ohhhhh cekip geri yaslanirken annem hemen musluga sarildi yüzünü yikadi ve yine misafirlerin yanina gitti. Ben ise    daha hala hayal görür gibi öyle tuvalette oturuyordum! Kendim bile inanamiyordum! Ama onu daha hala sikememistim! Öbür okudugum hikayelerde nedense herkes hemencik anasini sikiyordu bende ama olmadi. Benimmi yanlisim var artik yoksa öbür hikayecilerinmi bilemiycem. Artik annemi nasil siktigimi bidahaki    sefere anlatirim... Gönderen: edirnelido

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.