29 Şubat 2012 Çarşamba

Annem Doktora Okşatıyordu | ENSEST ve ADULT HiKAYE

elam anlatacağım hikaye birebir yaşanmıştır. Benim başımdan gecdı olay 3ay onceydı, annemle hastaneye gıtdık annemın bacagında kırıkdan dolayı pılatın vardı. Annem pılatıne alışamadı doktor annemın eteğini yukarı sıyırdı, bacaklarına bakıyordu. Karşılaşdırıyordu, annem agrılarının oldugunu soyledı...Bana; '' sen karavann dışna gec ''dedi. Ben de cıktım, adam annemın pılatını bacagına yag turu bir madde surdu, bende onları 2 karavanın bileşim yerınden rahat gorebiliyordum. Adam annemın eteğını yukarıya baya cıkardı, doktor yagı bacaklarına yedırıyordu. Annem de evet orası acıyor dıyordu...Annem 46 yaşında balık etli guzel boyluda kapalı bır kadın annem rahatladıgını bu kremden bana verırsenı sevınırı dıyordu anneme uzanmasını soyledı bırazda yapdıkdansonra akşam muaynesıne bızı cagırdı bızde akşam oldu tekrar muaynesıne gıtdık annem le doktor odaya gecdıler baya oldu cıkmadılar bırde bızden başka kımse yokdu bırazda bekledım sonra bende icerıye grdım ben odaya gırıyorum sanmışdım kucck bir kolıdor cıkdı saglı sollu 2 oda vardı sessızce odalara yaklaşdım ilk bakdıım odada onları gordum adam aynı muhameleyı yapıyordu yaglama yedırıyordu bıraz bakdıkdan sonra toktorun sag eli eteyın altına gırdı annemın bacakların arsına dogru gıdıyordu annemde buna musade edıyordu beş dakka sonra annemın gozlerı kısıldı adam amını okşuyordu annemse cocuk icerde gelır dıyordu cabuk olalım dıyordu anneme şimdi yapma yarın ben gelırım buraya dıyordu olmaz şimdi bırkere yapalım yarın sen . yıne gel dıyordu sıkını cıkardı eteyı iyce yukarı sıyırdı barnagıyla kılotu kenara cekdı amına gırdı yarak annem zevkden kafsını bir oray bır buya cevırıyordu cabuk ol hadı dıye sesızce fısıldıyordu doktor boşaldı annemın gobegıne bense hemen ıcerıye gecdım az sonra doktorla annem geldı yanlız doktorun onu kalkıdı sıkı fırlıycak gıbıydı adam benım far etdımı anladı yarın yıne gelmesı soyledı yıne geldık bense yanşekılde beklıyordum sanıyorlardı bende arkasında gırdım annem ayakda doktorda eyılmiş yalıyordu bende dayanamdım gırdım onlar benı gorunce şok oldular anne nerey gırecegını bulamadı doktorda oyle sızı seyredıyordum dedım 2 gundurdedım doktor katıl bize dedı annem burda istersen cıyayım . bendedı bende sende ol olan olmuş dedım ben anneme yaklaşdım kalcalarını ellemeye başladım annem şoku atlatamadı yavaşca eteyı cıkardım annem kalcalarıyla duruyordu doktorda benı soyuyordu yavaşca pantolonum cıkdı sonra tışortum doktor cekyatı acalım dedı acdık annenım yatırdım yalıyorumkı arkamada kalım birşey hıssetdı yarımda gezıyordu dondum doktor hadı rahat ol sende ata annenın tadıgı zevkı dedı başda kızar gını oldum am zevkın verdı heycanla ses cıkarmadım annem inliyordu doktor sırtımı yalıyor aslanım dıyordu yarak iyiden iyiye icime gırmeye başladı canım yanıyordu annemı yalamayı bırakdım arkama gırenle ugraşıyordum yavaşca tamamı gırdı zevkden bende ucmya başladım harıkasın dedım devam etdedım adam oyle sıkıyordıkı makına bile teklerdı icıme batladı annemde benımını yalıya yalı boşaltı ustunuzu gıyındı icerıye bekleme salonuna gecdık orda cay iciyorduk annemde bacagıyla ilgili yapacakları anlatıyordu cayını aldı geldı yanıma pantolonunda sıkını cıkardı agzıma verdı yalamaya başladım oarda cepden birini ardaılar sonra yarım saat sonra 5 arkadaşı geldı 2 arkadaşı annemı sıkıyordu dyer dort kışıde benimleydıler beneı ayakda tutyorlarda yalamadıkları yerım yokdu arkam bırı cıkarıp bırı sokuyordu arkamı hıssetmiyordum uyuşmuşdu az sonra annem tokatlanara salona getırdıler annem yapmayın dıyordu benı bırakdılar hepsı anneme culandılar annem yerde yatan ceylan gıbı aslanlar saldırısına ugramışdı annemı aya kaldırdılar bırı arakdan sokuyor dıyerode onde bırı agzına verıyordu gohusler dıyerındeydı annem cıldırmış gıbıydı şişlerı bıtdıgınde annem vucudnda curuk doluydu eve geldık annem soyundu on senınlık sıkışdım birgunde dedı halada istıyorum dıyordu hemen yumuldum annem annem cıdırmışgınıydı sankı ılk oluyormuşcasına sıkışiyorduk

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.