29 Şubat 2012 Çarşamba

Amcığı Kaymak Gibiydi..

Slm ben istanbulda çetin y 27 aslen doguluym özel bır tekstil şirketinde yönetciyim neyse hikayeme geçeyim işe yeni aldığım bir genç kızın bana baktığını yakaladım bende bundan cesaretlenerek iş cıkışında aradım biraz konuştuktan sonra muhasebenin düşük maaş verdğını söyledi ben halederiz dedim oda haletsen yemeğe götürecekmiş beni ben artık niyetnı anladım maaşnı haletım iş cıkışında deryayı arabamla aldm bir yerlere gıttik anlatım hoşlandğımı cıktık artık deryayla iş cıkısında beraber çıktık yağmurluydu arabayı bir kenara çekıp öpüşmeye başladık harıkaydı boynunun altına indim yalamaya başladım ellerim kalçalarında gögüslerini emmeye başladm harika göğuslerı vardı ellerimi amına götürdğmde öyle bir sulanmiştiki amı kaymak gibi olmuştu neyse her yerını morartmşim meğer o aksam öyle bitti hep derdî sana bir süprizim var diyordu benimde düşündğüm arkadan verecek galiba dedim neyse ben bunu evime götürdüm başladim öpmeye dudaktan başladm boynunun altına kulak memeleri ve gögùsler derken bacak arasına indın kılodunu cıkarmaya calışırken engel olmaya calişyordu ama dayanacak göcü yoktu 69 posızyonu yaptık harika yalyodu ben arkadan koymak istdim başını koydum çıglık atti çıkartm amının dudaklarına sürüyordm içine almak istiyor ama ben kızdır diye yapmıyordum dayanamadı ve süprizi suyledi kız olmadığını söyledi ben neye uğradığımı şaşırdım ve o kadarda mutlu oldum ve birden sulanmış kaymak ve o harika daracık ama soktum o kadar güzeldi ki anlatamam gidip gelmeye başladım bacakları omuzuma aldım benimki 19 cm köküne kadar soktum derya çığlık atınca ben hızlanıyordum sonra domaltım arkasına geçtim ve tekrar soktum hızlıca git gelmelerle evi çığlıklar sarmıştı ben ayağa kalkarak kucağıma aldım bacaklarını belime doladı ayakta siktım ve yataga uzatım üstüne boşaldım o defalarca boşaltmışti ondan sonra sürekli beraberdik ama şimdi ayrıldık.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.