29 Şubat 2012 Çarşamba

amca kızıyla içtikten sonra...

slm bn istanbuldan berk. amca kızıyla aramda geçen olayı paylaşmak istedim. bn üniversitede okuyorum 19 yaşındayım kuzenimde 18 yaşında liseyi yeni bitirdi. uzun zamandır beraber içelim diyordu ısrar ediyordu benimde boş zamanım vardı kabul ettim içkileri aldım onların evine gittim amcamlar evde yoktu tatile gitmişti. kuzenim masayı falan kurmuştu çoktan neyse oturduk içmeye başladık muhabbette sarıyordu ama kuzenim yavaş yavaş sarhoş olmaya başladı ve konuyu sexe getirdi sexten konuşmaya başladık işte.. bana sordu ihtiyacını nasıl gideriyorsun bende 31 çekerek dedim güldüm : sen nasl gideriyorsun dedim oda masturbasyon yaparak dedi gülümsedi : aslında bende bu anı bekliodum cesaretimi topladım ve lafa girdim istersen birbirimizin ihtiyacını giderebiliriz dedim: kuzenim utandı kızardı biraz: bikaç şey konuştuktan sonra kabul etti ve bi anda kendimizi amcamların yatağında bulduk deliler gibi sevişiyorduk ben onu soymaya başladım hemen kuzenimde senide ben soyucam dedi ve soymaya başladı soyarken arada sikimi okşuyordu acayip zevke gelmiştim. sonra onu yatırdım tekrar ve amını yalamaya başladım kuzenim ohhhhhh yala onu aşkım yalaa yuttttt onuu ohhhhh diye inliyordu. "sexhikayelerr.blogspot.com" sonra beni bi hamlede yatırdı ve sikimi emmeye yalamaya başladı. ben boşalmamak için kendimi zor tutuyordum ve en sonunda ağzına boşaldım kuzenimin hoşuna gitmiştii ohhhhhhh ne güzel menin var aşkım sıcacıkkk hepsini yuttum dedi : sonra biraz yatakta yanyana konuştuk ve kuzenimi yatırdım tekrar ve amına dayadım sikimi yavaşça içine girmeye başladım kuzenim ahhhhhhhh ahhhhhhhh onu istiyorum evet evettttt aşkım bastırrrrrr içime doğruuu hadi hepsini soooookkkkkkkkk diye inliyordu bnde biraz alıştırdıktan sona birden amına kökledim kuzenim ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh amım yırtıldııı aşkımmm diye bağırdı birden ben artık deli gibi gidip geliyordum kuzenim inlemeye devam ediyordu ahhhhhhh ohhhhhhhhh hadi hadii sik beni deliler gibi sik aşkım seni istiyorum soookkkkkk sokkkkkk dibine kadar sokkkkk bunca zamandır neredeydin sennnn aşkımmmmm diye inliyorduuu. ben ise devam ediyordum gidip gelmeye en sonunda tam boşalıcam anda sikimi çıkarım o küçük göğüslerinin arasına boşaldım kuzenim göğüslerindeki menilerimi eliyle alıp ağzına sürüp yalayıp yutuyorduu artk yorulmuştum ve üstünden kalkıp yanında yattım nasıl aşkım diye sordum muhtşemdi aşkım diye cevapladı artık masturbasyon yok sen sikiceksin devamlı beni dedi : bende evet aşkım tek sikicin benim bundan sonra dedim. sonra götündende sikmemi istermisin dedim oda evet hadi başlayalım bu gece bizim gecemiz dedi.... hikayenin devamı sonra arkadaşlar....

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.