29 Şubat 2012 Çarşamba

Alımlı güzel

İş gereği eskişehire göreve gitmiştim internette chat yaparken bir bayan nikiyle selam veren oldu cevap verdim ve eskişehirde yaşadığını ve eşinden ayrı olduğunu söyledi çok kısa sohbet ettikden sonra kalkmak istedi bende eskişehiri bilmiyorum yalnızım dediğimde tel numarası verdi akşam üzeri aradım buluşduk harika bir kadındı yaşına rağmen vucut hatları kalçası bir harikaydı o gün her hangi bişye olmadan ayrıldık daha sonra görüşemedik ben eskişehirden izmire geçdim onuda davet ettim ve kayseriye geldi oto gardan aldım otele geldik odamıza çıktık yorgun olduğunu söyleyerek dinlenmek istedi bende o muhteşem kalçasına sarılarak yattık ama doğru dururmuyum benimkisi ayaklandı şortumu zorluyor muhteşem kalçalar baskı yapıyorum elimle dudaklarında gezdirmeye başladım parmağımı emmeye başladı diğer elimlede göğüslerine uzandım aman allahım sanki 18 lik kız göğsü gibi taş hemen kendime çevirip dudaklarından öpmeye başladım öpmeyi bırak yiyordum oradan boynunu yalayarak bir çırpıda üzerindekileri çıkararak göğüsleri öpmeye ısırmaya emmeye başladım elimlede kalçasını sıkıyor arka deliğine dokunuyordum oradan o muhteşem amına ulaştım yeni bakım yapılmış parıl parıl parlıyor hemen dilimle yalamaya başladım yalıyor öpüyor soruyordum parmağımlada göt deliğiile oynuyordum ayağa kalktım benimkini çıkarıp eline verdim oynamaya sonrada yavaş yavaş öpmeye yalamaya başladı öyle bir yalıyorduki yılların verdiği açlığı çıkarıyordu sanki ve dayanamayarak hemen istiyorum seni diyerek bacaklarını omuzuma aldım amına yavaş yavaş girdim aman allahım yanıyordu bu ne sıcaklıkdı anlatamam yavaş yavaş git gellerle pompalıyordum altımda iniliyor kafasını sağa sola çeviriyordu daha fazla dayanamayarak amının derinliklerine boşaldım ve sonrada titreyerek boşaldı birer sigara yaktık dinlenirken 5 yılın acısını bugün senden çıkaracağım dedi ve birden benimkini yalamaya başladı tekrar eski kıvamına getirdi bu defa götünü istiyordum ordan daha önce yemediğini belirtti ama önce arkadan domalmış vaziyette amına girdim parmağımlada göt deliğini zorluyordum sikim iyice kaykanlaşınca amından çıkarıp başını sokmak için götüne zorladım kafasını yastığın altına soktu sıkıyordu kendini ben yavaş yavaş sokuyordum ve birden köklememle bağırması bir oldu ayaklarının üzerinde fazla duramadan birden boylu boyunca uzandı bende öylece kaldım biraz rahatladıkdan sonra tekrar domaldı ve önce amına sonra götüne girip çıkmaya başladım bağırta bağırta sikiyordum ve o bağrışda öyle bir boşaldı anlatamam peşindende ben götüne boşaldım ve o gün 3 defa daha onu bağırta bağırdta siktim benimle 3 gün kaldı ve 5 yılın acısını çıkararak memmun bir şekilde ayrıldı.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.