29 Şubat 2012 Çarşamba

Aldatan Kadın Gülizar

Slm ben gülizar ben de size başımdan gecen bir olayı aldatmak istedim size biraz kendim den bahsedeyim boyum 163 kilom 54 beyaz tenli biriyim fazla güzel sayılmam ama idare edrim neyse hikayeme gecelim kocam gemilerde çalışır evden bi çıktımı altı ay hiç gelmez tlf bile açmaz bana eşim yine böle çıktığı bi zamanlardan dan birinde eşimin kardeşinin yanına gidmeye karar verdim bursadn yola çıktım antebde görev yapar eşimin kardeşi ve eşi orda otururlar haber vermeden gidib süpriz yapacaktım oraya vardığımda evde kimsenin olmadığını gördüm ve nasıl olsa dönerler diye beklemeye başladım kapının önünde otururken kapıcı geldi ve eşimin kardeşini ona sordum oda 3 sonra geleceni söledi kapıcı kara iri yarı bi adamdı beni aşa evine davet etti bişiyler içib gidersin dedi ben de nasıl olsa eşi evdedir diye kabul edip kapıcı dairesine indim içeri girdiğimizde kimseyi göremedim eşini sordum eşi ölmüş çok üzüldüğümü söledim ve çıkmak istedim ısrar etti ben de kaldım tabi yanlız yaşıyomuş ve diyar bakırlıymış karşılıklı oturduk benim üstümde mini bi etek vardıada heb bacaklarıma bakıyordu aklıma karısız oldu geldi acayib hoşuma gidmişdi bana bakması bana herkes bakmaz öle çok güzel olmadığım için ben de arada bir bacaklarımı aralayıb kilodumu görmesini kolaylaştırıyodum benim de kocasızlık azdırmışdı beni adamın önünü görebiliyordum iyice kabarmışdı dabi hava iyice kararmışdı bu arada ben bi otele gidiyim dedim oda kalmam için ısrar etti bu saatte boş otel bulamazsın dedi benim de canıma minnetti tmm diyib kabul ettim yemek yiyelim dedi yemeği ben hazırlarsam olur dedim ve hazırladım yemek yedik yatma saati gelince bena kendi yatağını verdi oda salonda cekyatta yattı gece gelir diye saat 01 00 a kadar bekeldim ama gelen yoktu ümidimi kaybettim iyice ve uykuya daldım sanırım yarım saat geçmişti bacaklarımda bi elle irkildim gözlerimi bi açtım karşımda duruyodu üstümde bi kilot bi de atlet vardı o nda ise sadece kilot vardı öyle gözgöze geldik ikimizdede kıpırdı yok du sanırım ne yapacamı merak ederek durdu ratık ikinçi hamlenin ben den gelmesini bekliyodu veya bağırırım diye korkmuştu ben de bacaklarımı kendime doğru toplayarak bacaklarımı biraz araladım ve hemen üstüme çıktıbeni vahşice yalıyodu memelerimi ısırıyodu bacaklarımın arasına girerek kilotun üstünden gitgel yapıyodu sanki bu sürtünme amımı ateşlemişti gözlerim kaymıştı artık ve sütyenimi çıkartıp yumurta kadar olan memelerimi azının içinte kayboldu ısırıp yalıyodu ben iyice kendimden geçmiştim iyice vahşileşmişti biraz kormuştum korkunç sesler çıkarıyodu ve benim kilotumu bi çırpıda çıkarım amımı yalama ya başladı artık kendi kilotununuda çıkardı ama gözlerime inanamadımrahat 25 santim vardı ve kalınlığı bileğim kadar vrdı. ben asla bunu alamam dedim azıma ver seni böle boşaltam dedimsede dinlemedi tükürüğüyle kafasını iyice ıslatıp amıma dayadı ama çok korkuyodum amım çok küçüktü ben kocamınkini bile alırken bağırıyodum üstelik onunki 11-12 cm kadardıve yavaş yavaş ittirmeye başladı ama girmiyodu canım çok yanıyodu belimin altına kalın bi yastık koydu amım iyice havaya kalktı ve tekrar denedi ve yavaş yavaş sadece kafası girmişdi gözüm karadı avazım çıktığı kadar bağırdımazımı kapatıb biraz bekledi ve tekrar harekede geçti ama inanılmaz bi acıydı ölüyorum sandım biraz daha bekledi ve tek hamlede hebsini soktu azımı kapattığığı için bağıramadım ama beynim zonkluyordu içimde bi yarım saat kadar bekledi dudaklarımı öyle güzel yiyordiki kocam beni hiç öbmezdi acısı iyice geçince gidib gelmeye başladı inanılmaz zevk alıyordum ucuyordum resmen adam okadar iriydiki yandan bşirisi baksa beni altında göremez adamın altında kayboluyodum resmen çok hızlı pompalıyodu yatağın yayları kırılacak sandım ne kak-dar boşaldım sayamadım bile bacaklarım iyice ikiye ayrılmıştı ortatan yırtılmış gibiydim ve sonun da okadar şittetli boşaldıki içim doldu resmen ama hiç böle sikilmemmiştim daha doymamıştım kalktık banyo yaptık beraber amımı kendi elleriyle temizlemişti ve tekrar istermisin diye sordu bende hemen kabul ettim oyarağa doyulurmu ve ikinçi kez direk amıma girdi bu sefer okadar acımamıştı resmen hayatım boyunca kadın olduğumu tattırmıştı bana ikinci boşalması baya geç sürmüştüve yine aynı decede boşalmıştı sabah yorkunluktan uyuya kalmıştım o sabah serfisi için çıktı ben evde yemekler hazırladım resmen karı koca gibi olmuştuk akşamı ible cekiyordum akşama kadar bekledim sapırsızlanıyodum oyarak unutulurmu akşam üstü geldiğinde seninkiler geldi dedi erken dönmüşler çok üzgündü ben de istersen burda kalabilirim nasılsa benim geldiğimden haberleri yok dedim sevinçden gözleri ışıldadı ve beni kucağına aldığı gibi hemen yatağa attı yaşına göre çok iyi si,kiyodu ben 20 yaşındaydım o 50 yaşında ona aşık olmuşdum nasıl ayrılacaktım ondan2 ay boyunca beni sikti ama oyrrağa doyamadım eve dönme vaktim gelmişdi kocam dönecekti tlf lerimizi aldık ve ayrıldım kocam gider gitmez hemen onun altına yatacaktım hikayemin o bölümleride daha sonra yazacam sizlere ha bu arada hamile kalmıştım çoçuğu aldırdıkm hebinize selam lar hikayemi beğenirseniz devamını yazacam3 Ayda 7 cm Penis Geliştirme - Erken Boşalma ve Ereksiyon Problemine Son Kamagra Jel

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.