29 Şubat 2012 Çarşamba

Aldatan Çiftin Kocası Oldum

Merhaba Binbirhikaye okuyucuları ben Salih İzmir’den, elektrik ve klima üzerine işyerim var. Bir gün saat 14 sıraları bir bayan müşteri geldi usta bizim klima akşam sanırım bozuldu sıcaktan öldük ben memurum ve işten izin aldım geldim bakabilirseniz sevinirim dedi. Bende tamam bakalım hanım efendi dedim ve eve gittik. Merdivenlerden çıkarken götü çok güzel sallanıyor ve muhteşem görünüyordu. Taş gibi olduğu belliydi ve kapıyı açtı eve girdik odadan sesler geliyordu. Usta eve hırsız girmiş galiba dedi çok korkuyordu. Bende merak etmeyin bi bakalım dedim. Odaya yöneldim elime çekici aldım. Ben önde o arkamda kapıyı açtım yatakta bir adam ve bir kadın sikişiyorlardı. Kadın manzarayı görünce yaygarayı kopardı. Yataktaki adam kocasıydı ve bizi görünce birden toparlandılar. Seviştiği kadında onlar tartışırken sıvıştı gitti. Adam adeta karısına yalvarıyor ve tamam karıcım bir daha olmayacak, bundan sonra sen ne dersen o olacak diye yalvarıyordu. Kadın bende seni aldatıcam ve şimdi burada bakalım zoruna gidecek mi dedi. Adamda yap karıcım yeter ki beni affet dedi. Kadın birden üzerime saldırdı ve beni öpmeye başladı. Bende kocasına baktım tamam der gibi başını salladı. Bende izin çıktı nasıl olsa diye kadına yumuldum birbirimizi bir çırpıda soyduk ve 69 olduk o ne amcıktı öyle, tadı harikaydı, am dudakları kalın ve etliydi. Anlaşılan kadın uzun zamandır sikilmemişti amını 1 saat kadar yaladım ve ağzıma boşalttım kadın durma devam et diyordu. Kocasına baktım oda küçük sikinle oynuyordu. Bu arada ıslanmış amına giriş yaptım kadın resmen açtı ben tam boşalacağım sıra ağzıma boşal dedi ve öyle yaptım. İkimiz bir boşaldık adamda bu arada birer bira getirdi ve içtik yatakta sonra kadın gene beni kaldırdı. İkinci defa beraber orgazmı yaşadık adama hala kızgındı. Ben uzandım artık yorulmuştum. Adama bunun hesabını vereceksin daha bitmedi dedi. Oda sen emret karıcım diyordu ve kadın benimkini gene kaldırdı bu defa kocamı sikeceksin bakalım tadını denesin dedi. Adam olmaz dese de kadın olacak dedi ve adamı yarağımın üzerine oturttu. Ben ise hiç erkek sikmemiştim ve karısının yardımıyla iyice kökledim adam ilk baştan biraz bağırdı ama sonra alıştı ve arada harikasın kocacım diye mırıldanıyordu. Adamın götünün içine boşaldım o gün saat 23’e kadar sikiştik ve ikisinin de susuzluğunu aldım. Daha sonra klimanın arızasına baktım ve ikisini de dudaklarından öperek evden ayrıldım. Ertesi gün saat 18 sıraları geldiler tamir ücretimi ödediler ve bana bundan sonra ikimizi de sikeceksin senden çok zevk aldık biz her zaman müsaitiz seni ararız deyip gittiler. Görüşmelerimiz haftada bir gün devam ediyor ikisinin de kocasıyım adam arasıra banada değdiriyor ama olsun sonunda onların yuvası yıkılmadı beraber uçuyoruz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.