29 Şubat 2012 Çarşamba

AKILICA

Adım ebru 25 yaşındayım,tıp öğrencisiyim.aoldukça başarılıyım.Ama bu başrımı nasıl elde ettiğimi,sizlerle baylaşmak istiyorum.Bir gün ders çalışmaktan bıkmıştım,yani dolunmuştum,17 yaşında idim,oyalancak bir şeyler düşünmeye başladım.Birden Musa abim kapıda göründü.ANİDEN kızlığımı hatırladım.Canım orgazm olmayı istedi.İNSAN ORGAZM olunca rahatlıyormuş hiç orgazm olmamıştım.Ensesti duymuştum hünerlerinide.Abimle çok şakalaşıyoruz,ayağı kalktım,kafamda şakanın dozunu kaçırmak vardı.AMa oldukça azmıştım,içime birşeyler oluyordu.abime göğüsüne elim içi ile vurdum.oda bana vurdu.Bocaladık    birbimizi,abimin pantolonun arka cebinde renkli birşey gözüme ilişti.ANİ bir hareketle almayı başardım.Karşı odaya koştum,abim peşimden geldii ama kapıyı kapatmayı başardım.Elimde    ilk defa gördüğüm resimler vardı.Amdan götten,ağızdan.KALBİMİN atışları nerdeyse odayı aşacak.Abim kapı kıravak derevede hızlı vurmaya başladı.Kapıyı açtım ikimizinde yüzü kıpkırmızı .    olmuştu.bende dedim abim tamam o zaman gel dedi kimse sana birşeyler öğreteyim.buluzumun altından memelermi tuttu.HOŞUMA gitmişti.domal dedi bana amdan sikemem bakiresin ama aynı tadı alırsın.ORGAZM OLMAK istiyorum dedim.Domaldım sert yarağını tükürükledi ve götüme çok acımıştı ilk defa dır sonra acımaz.Sonra kanepeye uzan dedi uzandım.ağzı ile amımı emmeye başladı.olamaz olamaz bundan daha güzel birşey.her canım sıkıldığında sağ olsun abim sıfırlıyorGönderen: uzman

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.