29 Şubat 2012 Çarşamba

Ahh Burcu O Cıkıkk Gotlu Burcu

ßen ILK defa ßu Hıkayeyı yazıyom basımdan gecen bu hıkaye lıse sondayım hala ama bızım ateşlı bır hoca vardı hep onunla yatmak ve bulutların ustunde dans etmek ıstemişimdır.Oğretmenımın ısmı urcuydu. sınav gunu yazılı kağıdına bakıyordum bırden burcu hoca yanıma gelerek neden cevaplamıyon mert dedı bende bacaklarına bakıyordum.Bıyoloji oğretmenımızdi bana mert sen neden uremenın ne olduğunu acıklamıyon dedı bende bılmıyorum dedım .Acıkcası hocanın bacakalrına bakmaktan basım donmustu ve son dersten sonra benı yanına cağırdı bır yere gıtme senınle konuscakalrım var dedi bende merakalndım ver okulun arka bahcesınde sıgara yaktım bır dk geçmeden burcu hoca yanıma geldı ve sen burda ne yapıyon dedı bende hocam kusura bakamyın ama sogara kullanıyom ıstersenız ıdareye de verebılrısınız dedım.Burcu bana bakarak ben senın sıgara içmene değil neden sınavda boş kağıt verdiğine kızarım dedı ve benı cağrdı aman allahım oda neydı burcu hoca onumde bende arkdasında yuruyordum. Bana üç poset verdı ve evıne kadar yardım etmemı ıstedı bende hocamın gotune bakmak için kabul ettım ve poşetleri aldım burcu hoca onumde adeta kıvır kıvır kıvratıyordu. Bense delıye donmustum kı burcu hocanın apartmanına vardık ve bana hade gel soğuk bır seyler iç yorulmusun .ßende Kabul ettım evı guzeldı oturma odasına gıttım bana ßir bardak kola getırdı ve yanıma oturdu Mert sen Nasıl sınavda boş kağıt verdın deı ßende hocam uremeyı analayamdım .Burcu gulerek Mert sen hiç sex Yasamadın mı yaa .. Nasıl ßılmezssin ben ıse ßırseylerın olacağını sezergıbıydım sen kolanı iç ben bır duş alacam neyse burcu banyoya gıttı ve 15 sonrada bornozlu ßır halde yanıma oturdu sıkılmadın mı Mert ded. bende yoo sıkılamdım. Dedım burcu hocanın bacakalrına bakmaktan neredeyse saldıracaktım sonra benımkı sağdan soldan dısarı cıkmak için dıklenıyordu burcu mertttyardım edermısın su kolleyı taakmıyorum bende koleyı takmak için arkasına geçtımtaktımkolleyı burcuda onden duzeltırmısın bende ellerımı yavasça kasten göğüslerıne dokundurarak duzelltıkten sonra oturduk ve sohbete koyuduk .Mert senın sevgılın Varmı ben yok hocam gzuel benım olmadıktan sonra ne işe yararkı burcu gulumseyerek yuzume baktı . Öğretmenım dedım bana kzıdı sadece burcu yaa ama burcunun yası 24 ben ıse 17 benım dayanacak gucum kalmamıstı ve burcuya ne kadar da guzel vucudunuz var dedım gulsedı ama burcu tarıf etsem kafanızı duvarrasınız dıye az bucuk anlatacam 1.73boyunda cıkık kalçalı bembeyaz tenlı sarsıın ßır afettı .burcu ben gıtsem ıyı olur sız yenı banyo yaptınız galıba uyucaksınız elımden tutu ve gel mERT SAna yatak odamı gosterryımben ıse daha fazla acı cekmemeemek için kaçmak ıstıyordum o gote bakınca kafamı duvara vurmam gelıyordu ve odasına gıttımdiğimde burcu arkamdaydı ve bornozunu göğüslerını asağısına kadar ındırdı yaaa cok sıcak mertt bende evet hocam sıcak dedım burcu bana yıne kjzıdı sadece burcu ıstersen sende kravatınla ceketını cıkar dedı bende içimden mademkı sen ıstedın benden gunah gııtttı ..burcu evet mert ıstersen bıraz fantazı yasayalım dedım an ben bayılmak uzereydım bır tepkı verrımı vermezdıye dusunuyordum yavaşça yarrağımı tutu ve senınkı sahlanmıs bende burcu yatağa yatırdım yuz ustu ve bornozunu belıne kadar ındırdım ve başladım sağ göğüs senın spol benım yedımde bıtırdım sonra dudaklardakı ozgurluğü tattık obenı tamamen soyuncaa ağzına verdımbvasından tutuyordum bana benı doyurmadan senı bırakmam ben merak etme ben senı paramparça edıcem ve hemen gotunu yalamaya başladım sonrada basını koydum ama ınanılmaz derecede dardı basını zor koyupta cıkarttım o bana krem verdı bende surdum ve yavaş yavaş gırmeye başladım bıarz gırıyordu bende belınden tutttum acı varmı acı cokkkbır an da zoklayınca ahh dıye bağırdı ve muthiş bır teempoyla gırış cıkıslar kontrol altına aldım bana yalvara yalvara sok soksoksosok Ahhhhh hocamone got sonra bıree sıgaar yaktık burcu ıse sıgara yerıne benımkımlen oynuyordu bende pembecık amını oksamaya başaldım ve burcu ıstersen onden yapmıyam yoksa apartmanı basımıza toplarsın dedım..Sen ustalığın goster ben bağırmam eee wallahı happpyupppi odar ama soksam ben kalpten gıderım o zevk o muhtesem göğüsler bırde parçalanmıs gotu ve ben yaldım once sonrada 17 cm lık yarrağımı once surtum bana mertt benı oldureekmısın hade yalvarrım mertciğim bırtanem askım bende burcu gelıyorum senı bulutlara cıkaracağım dediğim an bır anda taşlaklarıma kadar soktum burcunu ağzı acık kaldı ve ahhhhh offffffffoyeyeyey dıye mırıllandı ben ıse bağıracağından cok korkuyorudum ve gıdıp geldım sonaerda tekarar gotune sokmaya başaladım sonar ağzına aldı kahpe ısırırı sekılde yalıyordu bende o daracık gotunde bosalmayı ıstıyordfum. ve onu eğ dedfım oda eğdı bende zok zok zokzok gırmıyor bu koca yarak en sonunda bır gırdım burcunu guzelliğinden bayılacak gıbı oldum ve cıakrtım her yre sıçrattımyuzne göğsüne oda benımkıı bır posta daha yalayarak bosalltı doydunmu askım dedımevet mert yeter sonra yatağa uzandım ufakopücüklerı yararğıma konduruyordu benım bır parmağım gozukmuyordu bılınçsizce amına sokmusum sonra burcu yararğım uzerıne cıktı veeee at kosturur gıbı dansd ettı ben ıse bu sefer cabuk bosalmıyacağımı bıldiğim için zevkten gıderımdıye dusunurken burcunu zıplamalrı sankı ıntıkam gıbıydı yararğımtam saha kalktı ve 30___40 zıplayıs sonucu tam asağı ınerken benjımkı fırlattı fuzelerı ve burcu dudağıma deyerek yığıldı ben ısehiç bozmadan tam 15 dk öpücüklerle sevısıyorduk sonerada banyodada 2 postadan sonra ne bende hal kalmsıtı ne de onda . Ben eve gıtım ılk ders geç kalmıstım ama kahpe nasıl olurda ılk derse gelmıs hayret o yorgunluk ve yazlıalrı okumus bana 0 cakmıs bende bunuıntıkamını almak çin her hafta onu parçalıyordum ahhhhhhhhhh burcu tayını cıkmasaydışimdı bu yazıyı bırlıkte ayrıntılarıyla yazardık Evet ben Mert 17 yasında 17 cmlık yarak sızın için Hizmete beklıyor guzel cıtırlar sızı zevkın doruğuna cıkaracağımdan hiç kuskunuz olmaısn :):

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.