29 Şubat 2012 Çarşamba

Ağzıma Suratıma

Böyle götçü bir hoca görmedim adam bana aşık değildi resmen götüme aşıktı hergün aynı hikaye her gece götümü düşünüyormuş bana öyle söylüyor...Beden salonnda ayaktaydık tek ikimiz vardık, elleri giydiğim eteğin içinde kalçamda, kalçalarım soğuktan buz gibiydi ama biraz ateş içinde kalacaktı sikilirken... Mavi beden minderinin üstündeydik ben her zaman ki gibi aleti şapır şupur emiyordum, o da zevkten inliyordu, yeter yeter diye inledi. Dizlerimin üstünde durup popomu havaya dikmemi istedi, başım minderde dizlerimin üstünde, popom dikiliydi. beni bacaklarının arasına alıp, koca aletini diklemesine aşağı doğru arkama soktu. daha fazla dayanamadı beni sıranın masasına götürdü sırt üstü yatırıp bacaklarımı havaya diktirdi. Kalçalarımı iki eliyle ayırdıktan sonra yavaşça içime kaydırdı. o anda dünyanın en zevk alan insanı bendim herhalde,yazdığım gibi kalçalarım ateş gibi olmuştu. Bacaklarıma sımsıkı sarılıp hız hızlı arkama sokuyordu. Bende inlemek bagırmak istiyordum ama yapamıyordum çünkü benim o zaman çok sesim çıkardı. Aletini yavaşça çıkardı götümden ve inleyerek yanıma geldi ağzıma soktu, emdirirke aletinin başını ağzma ılık yapışkan menisi aktı. aletini inleyerek ağzımdan çıkardı sıvazladı ve kalan meniyi de suratıma boşalttı.tuvalete gidip görünmeden zor temizlendim ve hemen giyindim çok korkuyordum beni biri böyle kız kolej elbiseleriyle görücek diye...

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.