29 Şubat 2012 Çarşamba

Ablamın uyurken duruşuna aşık oldum

Benim adım burak, şu anda 40 yaşındayım ama gençliğimde yani17-18 yaşlarında ablamla başlayan anımı anlatacağım. Ben kapalı bir çevrede yetiştiğimden kız arkadaşım hiç olmamıştı, bırakın öpüşmeyi elinden bile tutamazdık okurken. Ablam bir devlet dairesinde memur olarak işe başlamıştı, babam da beni okul tatillerinde yanına gönderirlerdi. Bekar evinde kalırdık. Bir gece uyuyamadım ve olanlar ondan sonra başladı. Televizyon izlemeye başladım, saat yarımı geçiyordu. Televizyonun ışıklarından ablam yatakta bariz belli oluyordu, bişey dikkatimi çekti, yaz olduğu için etek astarı ile yatmıştı ve o da yukarıya doğru toplanmıştı... (ablam Berrin 1,67 boyunda 56 kg ağırlığında, beyaz tenli, siyah saçlı, kalçaları dışa doğru bombelidir. )Yavaşça ışığı açtım ve sessizce altına eğilip seyretmeye başladım. Gördüğüm manzaradan yutkunamadım, beyaz külotu kalçasına iyice yapışmıştı ve kenarlarından traş etmediği amının kılları çıkmıştı, amı çizgi gibi belli oluyordu ve astarı yavaşça yukarıya doğru kaldırdım ve beline kadar çektim ve iyice seyrettim ve bu arada dayanamayarak elime boşaldım. Bu her gece böyle devam etti...Bir gece ablam beni yakaladı ve sen ne yapıyorsun dedi kalktı ve bana söylenerek seni babama diyeceğim dedi. Bende özür diledim. Bu olayın üzerinden on sene geçti. Ben bir gün ablama telefon açtım ve abla seninle eski bir olay hakkında konuşmak istiyorum kızmazsan dedim ve konuş dedi. Bende telefonda olmaz dedim. Eve gel o zaman dedi. Bende hemen evine gittim, enişte işteydi. Çocukları da okula hazırlıyordu. Duvarda bir takvimde altın resmi vardı. Kendisine dönerek, abla senin altın varmı dedim, hiç seslenmedi ve tebessüm eder gibi yaptı ve kalktı mutfağa gitti. Bu arada çocukları okula gönderdi ve mutfaktan bana seslenerek iki tane yüzüğüm var dedi. Benim jeton sonradan düşmüştü, ablama altın varmı dediğimde amını kastettiğimi sanmıştı ve ben o zaman taktik değiştirdim ve özür için yapacağım konuşma yıllardır düşlediğim kapıyı açacaktı. Mutfağa gelsene dedi ve bende mutfağa gidip oturdum, bana hiç bakmıyordu bulaşık yıkıyordu ve söyle bakayım ne diyecektin dedi. Titreyerek ve kekeleyerek, hani bir gün beni yakalamıştın ya dedim. Bana her insanın hata yapacağını bunu unutmamı önemli olanın yapılandan pişman olunması gerektiğini söyledi, ben çekinerekten zorla birden ama ben pişman değilim ki hayatım da gördüğüm en güzel görüntülerdendi dedim...Bana tebessüm eder gibi bakarak seslenmedi.Bundan cesaretle hiç bir kadınla birlikte olmadığımdan böyle bir şey yaptığımı ama gördükten sonrada başka bir kadını istemediğimi, bana bir kez daha gösterebilirmisin dedim. Sadece görmek istediğimi söyledim. Bana titrek bir sesle hiçmi görmedin yalancı dedi, bende dergilerden dedim. Bir kere ama ağzından kaçmasın dedi ve nasıl olacak dedi ve bende istersen yatak odasında sen gene uyuyormuş gibi yap eteğinle ben aynı geceki gibi görmek isterim dedim...Bana dönük bi şekilde baktı ve cık cık ses çıkararak yatak odasına geçtik ve sırt üstü yatağa uzanarak dizlerini kendisine doğru çekti bend ehemen eğildim ve altına bakmaya başladım müthiş bir duyguydu kalbim dışarıya çıkacaktı.beyaz bir kilot kalçasına oturmuş bembeyaz bir kalça amının ortası çizgi şeklinde çukurdu. Bana ne kadar duracağını söyledi, bende çok güzel bir kadın olduğunu eniştemin çok şanslı olduğunu bu görüntünün sahibi olanın ömrünün uzayacağını söyledim. Bana o kadar değil ya dedi. Bende daha külodun içindekini görmeden böyle söyledim içindekini görsem acaba ne derim diye mırıldandım ve bana ablam olarak bir iyilik daha yap kimseye muhtaç etme dedim yalvarır gibi bir sesle. Seslenmeden ellerini külodun bel kısmındaki kısmından tutarak yavaşca bacaklarına indirerek ayaklarından dışarıya çıkardı ve yanına koydu. Ağzım açık kalmıştı ve yutkunamıyordum. Kalbimin sesini kulaklarımda duyuyordum. Bence yaşanan en ensest durum benimkiydi, kafasını kaldırarak bana baktı ve beni öyle görünce ne oldu dedi. Cevap veremedim, yaklaştım ve yakından bakmaya başladım traş omuştu yeni ve hafiften bir ıslaklık gibi parlaması vardı. Demekki sulanmıştı, yavaşça ağzımı yaklaştırarak kokusunu sesli biçimde içime çektim. Banyodan yeni çıkmış ten kokusu gibiydi. Müsade ederse dokunmak istediğimi söyledim, seslenmedi yüzüne baktığımda gözlerini kapatmıştı, yavaşca bacaklarını iki elimle dıştan kavrayaraktan, ağzımı ama doğru götürdüm,ve yavaştan bir buse kondurdum, seslenmediğini farkedince, dilimle bir darbe attım ve dondurma yalar gibi yaptım ,bana bu doğru değil yapma dedi ve başımı eliyle ittiriyormuş gibi yaptı. Bende ellerinden tuttum ve içlerini öperek tekrer yanlara koydum yatağın kenarında dört ayak olduğumdan amını yalamaya başladım, hafif ekşimsi ve sulu bir tadı vardı ve dünyanın o an en tatlı meyvesi gibiydi. Apış aralarını amını bacaklarının içini öyle bir yalıyordum ki elleriyle yatağı tırmalıyordu...Yavaşca belli etmeden tek elimle pantolonumu çözdüm,ürkütmemeliydi,yavaşça hedefe gitmeliydim,kilota kadar çıkarmıştım ve beni farketmemişti,sikim kazık gibiydi.başı morarmıştı.sıkılmadan saat tutmadım ama en az 10 dakka yalamışımdır.kafamı eliyle seviyor ve itiyor arası yapıyordu bacaklarından ve amından yukarıya doğru bacak arasından çıkmaya başladım,bana ağlamaklı şekilde bakıyordu,bu doğru değil diyordu,bende biliyorum doğru değil ama şu gelinen nokta ikimizinde çok istediğini gösteriyor dedim seslenmedi ve gözlerini kapattı ,gömleğinin düğmelerini yavaşça çözdüm elimi tutamıyordu.altında sutyen yoktu direk göğüslerle karşılaştım.ve iki elimle yanlardan destek alarak dudaklarına doğru gittim ve ilk öpücüğümü yavaşça aldım ve alt dudağını somurmaya başladım ve dilimi dudağında gezdirmemle bana tepki vermeye başladı ve ağzını açarak beni oda öpmeye başladı yavaş yavaş,beşdakkalık öpüşten sonra göğsüne indim ve başlarını yalamaya başladımelimle kalçalarını sıkıyor ve mıncıklıyordum artık.amına elimi attığımda sırılsıklam olmuştu,yataı ortalayarak yatmasını sağladım gözünü hiç açmıyordu,üzerine doğru eğilerekten kalkmış sikimi sulu amcığına değdirdim ve yavaşca içine sokmaya başladım,ve dibine kadar gelince ıhhh diye bir ses geldi,ve nefeslserimiz birbirine karışıyordu.yatağı yırtıyordu.sanki üzerine abandım ve pompaya başladım on dakika sonra içine boşalıverdim.sonra yanına yattım.hiç konuşmuyorduk.değdimi dedi ağlamaklı şekilde,bende evet dedim ve kendini öptüm ve sen her şeye değersin dedim,daha sonra ablamla bir daha yaptık ve banyoya girdik ve ordada seviştik çıktık üstümüzü giyindik çocuklar okuldan kocası işten geldiler...

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.