29 Şubat 2012 Çarşamba

ablamın renkli çorapları 2011

Merhaba ismim Türker size ablamla yaşadığım hikayeyi anlatıcam Annem Ve Babam köyde olduklarından ablam ve ben tek kalıyorduk Okuldan çıkıp eve geldim ablamın evde olmadığını görünce hemen odasına girip giydiği Çoraplarını arıyordum gözüme renkli bir kilotluçorap takıldı Hemen alıp odama geçip 31 çekmeye başladım çorabın kokusunu beni deli ediyordu sonra boşaldım çorabı koyup duş aldım Ablam işden çıkıp eve geldi yemek hazırlayım beni çağırdı PC nin başındaydım kalkıp yanına gittim üzerinde ince bir bluz altında şort ve birde kısa renkli bir çorap vardı. Neyse sofraya oturduk sohbet etmeye başladık derslerimi felan sordu derken zaman geçdi sonra ablam ben yatıryorum deyip odasına geçdi Sabahki yaptığım şeyler aklıma gelip acaba odasına girip ayakları koklasam anlarmıydı sonra odasına girmeye karar verdim Gece 2 gibiydi girdim odasına uyuyordu birde uykusu baya ağırdı girdim yavaşca yorganı kaldırdım hala çorapları üsütndeydi hafifce koklamaya başladım ama içimde bir korku vardı neyse bi 15 dk kokladım ama iyice azmışdım sonra çıkıp her zaman giydiği ayakkabıyı aldım odama geçip kapıyı kitleyip ayakkabıyı koklayarak patladım ama birazı ayakkabıya gitti sonra giidip ayakkabıyı yerine koydum Meğer ablam beni görmüş ama farkettirmedi sabah kalkıp o ayakkabıyı giyip işe gitti bende odaya geçdim bu sefer dünkü çorabı ordaydı hemen alıp çekmeye başladım o anda kapı açıldı gelen ablamdı beni o vazıyette görunce dondum kaldım hemen toparlan odana geç dedi yüzüm kızarmışdı iyice hemen odama geçdim  "sexhikayelerr.blogspot.com" 30 dk sonra abkam geldi ne yaptığımı sordu Kızararak her şeyi anlattım oda bana şöyle dert ettiğin şeye bak gelip ablana söyleseydin yha diyim beni kolumdan tutup odaya götürdü uzanıp ne yapıcaksan yap dedi tabi biraz şaşırıp hemen eğilip koklamaya başladığ ama bu sefer kilotlu çorap vardı Ablam iyice azmışdı ben 15 20 dkkokladım sonra ablama bakdım kıvranıodu eli amında baya azmışdı bende iyice azmışdım sikim demir gibi oldu ablam benim sikermisin dedi bende benim için bir zevk dedim ve ablamın her şeyini çıkardım sadece kilotlu çorabı kaldı sonra el değmemiş götünü kremleyip girmeye çalışdım kafası girince ablam ahhh diye bir ses çıkdı tabi ben kökledim birazda daha girdi ablam çığlığı basdı dur dedim bağırma sonra sonuna kadar sokdum girip çıkdıkça ablam ah oh ahhh ohh demeye başlıodu sonra hızlandım baya bi artık alışdı o kadar azmıştımki kızlığını bozmaya bile karar verebilirdim sonra patlıcakdım çıkardım ve çorabına boşaldım ama ablam tatmin olmamışdı devam etmemi söylüyordu hiç siikesim yokdu sonra bu sefer amına gircekdim kararımı vermişdim bacaklarını kaldırdım amına kökledim ablam dur yapma kızlığımı bozcaksın dedi bende banane diyi girip çıkmaya başladım tabi kızlığını bozmuşdum ama yine azmışdım hızlandıkça abla ahhhh lıyordum sonra ablam boşaldı sonra bende boşaldım duşa girdik beraber ablam ağlıyorudu bende neden ağlıypsun bundan sonra karımsın deyip yine ablamı azdırdım Bu sefer domaltıp göttüne kökledim yine ablam istemiyordum ama ben sikmek istiyodum sonra banyoda bir posta yedi bundan sonra her gün sabahlara kadar sikiyorum

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.