29 Şubat 2012 Çarşamba

Ablamın arkadaşi ve ben sex hikayesi

Ablamın arkadaşı her zaman beni deli etmiştir Her zaman bize gelirdi ve ablamla takılırdı ablam 21 ablamın arkadaşı ipek ise 20 yaşındaydı evde tektim kapı çaldı baktım ipek kapıda daracık gri bir eşofman ile dikiliyor içeri buyurmazmısın dedim olur dedi içeri geçtik ben 2 bardak kola döktüm ve başladık oturmaya bu arada ipek esmer tenli ve balık etli süper bi hatundur..Epey samimiydik hep şakalaşırdık gene şakalaşmaya başlamıştık güreş tutuyorduk bu arada ben 16 yaşında 1.75 boyundayım halının üstünde güreşiyorduk ben ipekten daha kuvvetliydim ipeğin üstüne çıktım ve benimki onun kalçalarına sürttü ve anında sertleştim altımda eşofman vardı ve belli oluyordu ipeğin kalçalarını zorlamaya başladım ve içimden ipeği şimdi sikmezsem bidaha sikemem dedim ve çıkardım eşofmanımı üstümüde çıkardım ve çırılçıplak kaldım ipeğide soymaya başladım ipek çığlıklar içinde bana direniyordu ve ipeği soymuştum süper göğüsleri vardı yalamaya başladım ama hala direniyordu tokadı vurdum ve sus orospu benim olacaksın dedim önümde eğdim ve ağzına verdim 1.5 dk fln yaladı sonra ağzının derinliklerine patladım ipek hepsini yuttu ve harikasın tatlım dedi oda tahrik olmuştu artık oda istiyordu önümde domaldı sikim ıslaktı ipek bakireydi ve soktum anında kan geldi ortalığı temizledik ve devam ettik 2-3 dakka gittim geldim ve ipeğin içine patladım ipek artık karım olmuştu yatağa uzandık bana süperdin aşkım diyordu dudağıma bir öpücük kondurdu ve telefon  " sexhikayelerr.blogspot.com "  çaldı açtım annemler tatile gitmiş beni unutmuşlar şansa bak :D bi arkadaşımla para göndermişler 100 lira :D 1 hafta yoklarmış :D neyse tekrar yatağa geçtim ipek ile uykuya daldık ve ertesi gün arkadaşım murat ile ipeği siktik onuda yazıcam bi ara simdilik byyy

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.