29 Şubat 2012 Çarşamba

Ablamdı Şimdi Karım oldu

slm ben yusuf birgün dayımlar bize gelmişlerdi ben karslıyım dayımlar ve babam annem beraber dışarıda oturuyorlardı bahçedeydiler evde ben ve benden iki yaş büyük ablam kader vardı. ben camın önünde oturmuştum kader kalktı camdan baktı bu sırada anlamadığım bir şekilde kaderin bacaklarını okşadım çok güzeldi ve pürüzsüzdü kader benden yaklaşık 10 cm kısaydı ama ablam esmer ve çok sexidir bacaklarını okşadığımda ablam ilk önce yüzüme baktı ve hafiften güldü bende iyice cesaret aldım ablam diğer kanepeye geçti bende yanına oturup eteğini yavaşça yukarıya kaldırdım amı sulanmıştı külot bile ıslanmıştıkülotunu yana çekip amını okşamaya başladım bir elimde memelerine gitti meme uçları taş gibi olmuştu. ablam aniden kalkıp dışarı çıktı pencereden izledim onu kalkıp diğer küçük odaya gitti oraya genelde bizim dışımızda kimse gitmez ablaqmla ben küçükken hep orda konuşurduk bende arkasından çıktım odaya gittim kader kendini okşuyordu ben aniden girince toparlandı dışarı çıkmak istedi arkadan kucakladım kaderi olmaz bi gelen olur diyordu hep bende gelen olmasa dedim o zaman olur dedi dudaklarına yapıştım kaderin amını okşamaya başladım sikimi yavaşça amına sürüyordum kader inlemeye amı su içinde kalmıştı yavaşça başını soktum aniden öle bi yüklendimki kader acıdan öle bi ses çıkardıo an herkes duydu diye korktum sikimi çıkardım kaderin külotu kan içindeydi öle bıraktık daha sonra kader nişşanlandı ama nişanı bozunca kader yıkılmıştı karşı karşıya konuşuyordukki kader ben i kendine doğru çekti galişba istiyordu kaderin içine bu kez kendisi yolunu buldu kadere yüklendim yarım saat sonra ikimizde boşaldık kader hamile kalmaktan korkuyor ama ilaç aldık şimdi istediğim zaman sikeceğim karım oldu ben çalışıyorum istanbuldayım kaderde yanımda kablam old için sanıyo herkes ama o benim evlenene kadar karım ve daha sonra da öle olacak karısını benimle tanıştıran olursa bende onu kaderle tanıştırırım 22 lik çıtır ister misiniz o zaman ekleyin beni zevke_36@hotmail.com

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.