29 Şubat 2012 Çarşamba

Aaah fantezilerim.. :)

Fantezilerim. Aaah fantezilerim. Ben Semih.Herneyse bende hayallerimi ve fantezilerimi sizinle paylasmadan yapamadim. Umarim devamini getiririm. Bu birincisi. İyi okumalar. Cilgin hatunlara ithafen...Merhaba bebegim.Bu sabah uyanir uyanmaz hemen telefona sarildim. Seni cok ozledigimi demir gibi sertlesmis aletimde haykiriyor bana. Tamam bende cok ozledim hemen geliyorum diyorsun. Ben bu arada banyoya giriyorum.Sen gelmeye tertemiz olmali ve misler gibi kokmaliyim. Dusa giriyor ve kendimi ilik ve serin suya birakiyorum. Sen geliyorsun. Kapiyi anahtarinla usulca aciyor iceri suzuluyorsun. Amacin beni uyurken yakalamak ama banyoda oldugumu anlayinca dudaklarinda muzip bir gulumseme dolasiyor. Hemen kapinin onunde soyunup o her zaman bayildigim muhteşem vucudunla banyoya suzuluyorsun. Dusa kabinin kapisini usulca acip iceriye bir goz atiyorsun. Ben kuvetin kenarinda oturuyorum ve gozlerim kapali aletimle oynuyor ve seni dusunuyorum geldiginden haberim yok. Kocaman aletim dahada irilesmis, tertemiz ve piril piril parlıyor avuclarimin arasinda. Sessizce kuvetin kenarina oturup bir hamlede agzina aliyorsun. Ben irkiliyorum ama sen oldugunu anlayinca ayaga kalkip sariliyorum ve kuvetin icine cekiyorum seni. Dudaklarimiz birleşiyor uzun uzun opusuyoruz. Ellerim hoyratca memelerinde geziniyor senin aletinin dudaklari arasinda kesfe cikiyor daracik deligini parmakliyorum. Kalcalarini oynatarak karsilik veriyorsun. Ani bir hareketle goguslerimi operek asagiya iniyorsun aletimin basini bir hamlede agzina aliyorsun. Bu arada gozlerini gozlerime dikiyorsun. Hepsini alsana agzina diyorum. Basini salliyorsun. Agzini olabildigince acarak almaya basliyorsun. Girtlagina dayaniyor ama hala yarisi disarda. Cok buyuk alamiyorum diyorsun nefes nefese. Biraz soluklandiktan sonra tekrar yalamaya basliyorsun. Kokunden tutarak tasaklarima iniyorsun. Birini agzina aliyorsun ben gidiklaniyorum. Artik sabirlar son noktaya gelmis durumda. Ayaga kalkiyorum. Dogruluyorsun kollarini boynuma dolayip dudaklarimiz tekrar birlesiyor. Ben dolgun ve harika kalcalarini avucluyor ve kucagima cekiyorum. Ayaklarini belime doluyorsun. aletin benim aletin üzerinde elimi alttan uzatip kucucuk deliginin uzerine yerlestiriyor ve kokluyorum. Ayakta birlesiyoruz. O halde seni yataga kadar goturuyorum. Icinden hic cikmadan yatiriyorum seni ve pompalamaya devam ediyorum. Aletim icinde biryerlere degiyor kokledikce. Ciglik atiyorsun basini saga sola salliyorsun delicesine. Ben pompaladigim yerde memelerini yaliyor isiriklar birakiyorum uclarinda. Kesik kesik geliyorum diyebiliyorsun sadece. Ben pompalamaya devam ettikce memelerin aşagi yukari saga sola hoyratca sallaniyor. Seni bu halde seyretmek cok hos inan. Her darbemde kalcalarin baldirlarin titriyor sallaniyor. Bu arada gelmemek icin cok zor tutuyorum kendimi. Volkan gibi patliyor ve geliyorsun sarsiliyorsun. Gozlerinden yaslar suzuluyor iki yana. Kasilmalarini hissedebiliyorum. Pompalamayi durduruyorum ve gelisini en ince ayrintisina kadar izlemeye devam ediyorum. aletim icinde bir kalin boru gibi duruyor hala. Sanki cengele asilmis gibisin. Kalbinin carpintilarinin durulmasini bekliyorum. aletimi icinden cıkariyorum egilip agzimi dayiyor ve yalamaya basliyorum o ufacik bicimli amini. Klitorisine dil darbeleri vurdukca titriyor ve tekrar kasiliyorsun. Memelerine goz atiyorum yaladigim yerde. İki muhtesem tepecik sallaniyor az onumde. Hemen oraya hamle yapiyorum ve uclarini tekrar disliyorum. Tekrar aminin yanina donuyorum. Yalamaya devam ediyorum. Dilimi vajinanin icine sokuyor cikariyorum. Haykirmalarin devam ediyor. Basimi ellerinle amina dayıyorsun. Bu arada amindan akan siviyla parmagimi arkana sokuyorum. İrkiliyorsun. Parmaklamaya devam ediyorum. Ardindan diger parmagimida sokuyorum ve genişletmeye basliyorum o daracik deligini. Acimayacak degil mi diyorsun. Basimi salliyorum hayir dercesine. Cunku agzim ve dilim o anda mesgul. O harika pinarindan su iciyorum kana kana. Parmaklarim görevini yerine getirdi ve daracik arka deligini oldukca genisletti. Ayaga kalkıyorum. Dogrularak aletimi tekrar yalamaya basliyorsun bolca islatarak. Ellerimle basini tutarak iyice bastiriyorum girtlagina kadar giriyor aletim. Birazdan arkandaki daracik deligine de girecek boyle diyorum. Gozlerini bana dogru dikiyorsun. Evet anlaminda basini salliyorsun. Tamam dur gelecegim diyorum. Omuzlarindan itip yataga deviriyorum seni. Bacaklarini iyice acip az önce parmaklarimla genişlettigim deligine bu kez aletimi dayiyorum. Hamle yapiyorum yavasca ama girmiyor. O zaman dur diyorum. Hemen masadan krem aliyor va bolca aletime sürüyorum. Parmaklarima sürüp tekrar arkana da bolca caliyorum kremi. Tekrar o daracik delige dayiyorum basini ve ittiriyorum. Ucu biraz giriyor. Sadece aciyor diyorsun. Sabret bebegim birazdan alisir diyorum. Bekliyorum biraz. Tekrar itiyorum bu sefer biraz daha giriyor. Yine bekliyorum biraz daha itince yarisine kadar giriyor. O sekilde bir sure bekliyorum. Bu arada egilip memelerini opmeye devam ediyorum. Kalcalarin hareketlenmeye basliyor. Bende ileri geri hareketlenmeye basliyorum. Offf meger ne kadar guzelmis diyorsun bana. Artik iyice genisliyor o daracik deligin ve rahatca girip cıkmaya basliyorum. Yine seni ayakta pompaladigim yerde seyrediyorum. Memelerinin sallanması beni deli ediyor. Egilip opuyor yaliyor isiriyorum. Cigliklarin tekrar yukseliyor. Haykiriyorsun zevkten. Geliyorummmmm! diyorum. Bendeeeeee! Diyorsun ve icini dolduruyorum sivilarimla. Senin attigin sivinin darbelerini hissediyorum diyorsun. Uzerine uzaniyorum soluk soluga. Dudaklarima tatli bir opucuk konduruyorsun. O harika iri goguslerinin arasinda dinleniyorum bitanem......! Devamini daha sonra yazacagim. Baska bir fantezimde gorusmek uzere. Sizinde yazmanizi bekleyecegim. hatunlar.. sizleri opuyorum.Yazanlarla msn den de gorusebiliriz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.