29 Şubat 2012 Çarşamba

3lü Grup Seks Yaptık

Her zaman yenilikler ilaveler aranır benimde kaçamak yapdığım kız ve bayan arkadaşlarım vardı o günlerde aşırı ve sürekli olan kız arkadaşımla hafta sonu pilanı yaptık bir cuma akşamı işden çıkdık arabamla deniz sahiline takılmaya güneşin batışını seyrederken biramızı yudumladık sıgaramızı içdik sakin biryer olmasına rağmen ufak oynaşmalarla vakit geçirdik çünkü yarın güzel planlarımız vardı buluşduğumuz zamanlar zaten arabada yol kenarında dedizde onun evinde camdan girerek her fırsatı değerlendirip doyasıya sevişip sınırsız seks yapardık bazende evime gelirdi çünkü eşimle tanışıyorlardı eve bazen tek gelir bazen benimde tanıdığım hepimizin arkadaş olduğu bayan arkadaşlarla gelir yer içer sohbet ederdik arkadaşlar dedimse bazen 10 veya 12 kişi olurdu kızlar beni çok severdi hepsi bana yanıkdı ben içlerinden 3 ünü seçmişdim aşırı lağbali şaka yapabiliyorduk gelelim asıl olaya akşam eve geldim biraz geç kalmışdım yamek atıştırıp hemen yattık eşimin her zaman olduğu gibi benim için yine gecenin iyi geçmesi için pilanı vardı geceye yine duş alarak başladık 2 saata yakın sevişdik sınırsızca zaten ön sevişmeyi uzun tutarsan o kadar güzel seks oluyor ne olacak yaş 30 seksin en iyi dönemi 20 yaşındayken bir gecede 5 atar bişey anlamazdım 30 yaşlarında seksin doruğuna çıkıyorsun 5 atıyorsun ama anlam taşıyor sevişme sonu bayodada 1 posta atarak birbirimize yardıcı olup duş aldık geceyi 2 posta ile noktaladık asıl burdan ötesi eşim demesinmi yarın tam gün çocuklarla fatma abla ilgilenecek beraber yarın denizin tadını çıkaralım diye tabiki biran ne yapacağımı bilemedim kabul ettim yattık uyumadan önce düşünüp pilan yapdım sabah erken davrandım ve yola çıkdık pılanımı uygulamaya başladım 5 dakika sonra yolda (Vasviye)ile buluşduk çünkü arayıp haber verme imkanı yok şimdiki gibi cep telefonumu var o zaman ha adı Vasfiye eşim görünce hiç yadırgamadı Vasfiye\’nin şans eseri orada beklediğini düşünüp arabaya çağırdı nereye gidiyorsun diye sordu çünkü çok samimilerdi benimde işime geldi pilan kendisi daha iyi gidiyordu olayı gidişine bırakdım ve cevaben denize gidiyorum dedi benim o an için masum pilanımı bırakdım olayın akışına yolda karar verdiler özel işin yoksa beraber denize girelim akşam beraber döneriz kararı çıkdı ve 4 ayak üzerine düşdüm pilanlar bukadar olabilir yolda kafamda birden beraber seks yaparım dürtüsü oluşdu ve oluruna bırakdım hayel bile edemiyeceğim gelişmeler oldu ve şaşırtmışdım (nelermi) sahile geldik eşim ve Vasviye kabine gidip üstlerini değişdiler hatta birbirlerine mayolarını giyinmek için yardım bile etmişler iş arabada seksi konuşmalarla ateşlenmiş meğersem Vasviye senin göğüslerin ne kadar güzel demiş mayonun üstünü giymem ben olsam çünkü 30 yaşında bu kadar dik ve güzel göğüslerini samimiliğine dayanarakdan ellemiş yoklamış silikon olsa bu kadar güzel olmaz deyip övgü yağdırmış eşimde istemedende olsa hislenmiş ve seninkilerde az değil demiş eşimde yoklamış bunlar ilerde daha güzelleşeceklerdir deyip kendine yapılanın aynısını tatbik etmiş Vasviye\’de ama senin iki çocuğun emmiş bunları deyip hislenmişler ve yanıma geldiler bende bu arada arabadan ihtiyaçları indirip hazırladım soyunma sırası bana geldi kabine gidiyordumki ya ne gerek var burada giyin zaten etrafda az kişi var senimi görüyorlar sabah sabah deyip onların lafına karşı denize döndüm olduğu gibi dal daşak üstümü çıkarıp şortumu giydim kumsalda çok güzel bir yere yerleşdik hemen denize daldık eşim yüzmeyi bilmiyor ve korkak davranıyor yanından ayrılamıyorum oda zaten sanki eteğimi tutmuşcasına yanımda çabıldıyor ama Vasviye çok iyi yüzücü su balecileri olurya aynen öyle hareketli ben orta yüzücüyüm eşime yüzmeyi iyi öğrensin diye yardımcı olmaya karar verdik eşim yüzü koyun yatırdık birimiz sağında birimiz solunda altdan tutarak yardımcı oluyoruz o arada ben bir elimle ğöğsüyle diğer elimle amınla oynuyorum tabi Vasviye\’de boş durmuyor meğersem oda eşimin göğsüyle oynuyor ve banada arada bir takılıyor şortumun içine elini sokup sikimle oynuyor eşim farkına varıyor aldırmıyor derlerya kalkan sikin dini imanı olmaz sadece o değil kalkan amlarında dini imanı olmazmış orada herşey patladı ve eşimi doğrulttuk ayakda dururken bana sikinden tutayımda sağlam durayım dedi ve sikimi şorttan çıkartıp tuttu Vasviye\’ de hemen bende eşinin sikini tutabilirmiyim dedi ve eşim bugün herşey selbes olsun dedi ikisi beraber sikimi tutup çektiler biraz sığ yerdeydik zaten ama su göbeğimizdeydi şortumu indirdiler ben eşimle öpüşürken Vasviye suyun içinde sikimi yiyor oynuyorduk ben 100 yıl düşünsem suyun içinde nefessiz sik yenip yalanabileceğini Vasviye ayağa kalkdı eşimin arkasından uzanıp göğüslerinle oynamaya başlayınca bende eşimin ayaklarından tuttum o arada Vasviye eşimi tuttu suyun içinde ben tutarken sende sik dedi ve suyun içinde eşimin bacaklarının arasına girdim amına sikimi sokdum eşimin kaçalarından tuttum Vasviye de göğüslerle oynadı 10 dakika o şekilli sevişdik ve o arada sığa dümüşük tam belim gelirken Vasviye bırak dedi bırakdım ayakda durmuşum şort aşağıda sikim ileriyi gösteriyor Vasviye eşime sen arkama geç dedi ve eşim arkaya geçdi Vasviye\’nin göğüslerinle oynarken bende Vasviye\’yi sikecem zannederken Vasviye çökdü açıkda olan sikimi ağzına kökledi yiyor ben anladım ama eşim anlamadı durumu daha önce yapdığını yapacakdı ve belim ağzında geldi meniyi yuttu eşim sordu nasıl olur dedi Vasviye\’de enerjidir o dedi temizlenip dışarı kuma çıkdık ben ortalarında beraber kumsalda yürüdük sahilin sonuna gittik saat sabah 11 oldu insanlar gelmeye başladı ilerlerde denizin gece oluşdurduğu su birikintisini gördük Vasviye burada sevişelim dedi su sıcakdı çok hoşdu ben sırt üstü yattım Vasviye sikimin üstüne oturdu eğildi öpüşüyoruz gitgel yaparken eşimde Vasviye\’nin göğüslerini yalıyor bende eşimin göğüslerini okşuyorum Vasviye\’de bir elinle eşimin amınla oynuyor ve eşim geri çekildi benim bacak arama indi sikimi Vasviye\’nin amından çıkarıp ağzına aldı bir sikimi bir taşağımı bir Vasviye\’nin amını yalıyor elinle sikimi tutup amcığa sokoyor çıkarıyor amı siki yalıyor yiyor bende Vasviye\’ile öpüşüyor oynaşıyoruz aşağısını tamamen eşime bırakdık üçümüzde öyle bir duruma geldikki inliyorduk zevkden herşeyi unuttuk seksi konuşuyor konuşmalardanda zevk alıyor sınırsız sevişirken zamanın nasıl geçdiğini anlamadık tabi sanki içdiğim gecikdirici hapın faydası oldu ve üçümüzünde aynı zamanda beli geldi….

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.