29 Şubat 2012 Çarşamba

3 adamın tecavüzü

slm ben boludan ceyda öncrlikle kendimi tanıtayım.:Ben 1.65 cm ve 50 kilo civarındayım sarışın ve güzelim.Şimdi asıl meseleye gelirsek ben okul çıkışı eve giderken tabi biraz geç saatti ama neyse :d saat 20:00 civarındaydı ve ben parktan yürümek istedim ve ondan sonra parkta 3 erkek gördüm ben hızlıca koşuyorum koşuyorum ama onlarda koşuyorlar neyse ondan sonra bu piçler beni yakaladılar.uzun boylu olanı:-yavrum bu saatte burda ne yapıyorsun yoksa birilerini mi arıyorsun yardımcı olalım.dedi bende :-hayır ben eve gitçem deedim ve arkadan bir tanesi gelip beni yakaladı ve ağzımı kapadı .ßunlar beni evlerine getirip hemen soymaya başladılar ve uzun boylu ve yakışıklı olanı ilk ben girecem ededi ve soyunup amıma girdi ve bakire olduğum için kanlar aktı ve bayıldım galiba uyandığımda heppsi birde amımdan götümden girip biride memelerimi yalıyordu sonradan bir tanesi beni havaya kaldırıp dudaklarımı ısırıncasına öptü.ve bunlar beni iyice öptükten sonra uzun boylu ve yakışıklı olanı beni kucağına otortup danset dedi ben yalvarıyordum bırakın gideyim die ama onlar güzyaşıma bile bakmadılar ve en son hatırladığım kendimi eevin kapısında bulduğum

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.