29 Şubat 2012 Çarşamba

2010da Annemle

slm ben sedat olay geçen hafta oldu annem zerrin o gün komşuya gitmişti. Biz neslihanla sevişirken geldiğini duymadık bizi görmüş ve baya bir süre sikişimizi seyretmiş tabii o an bize katılmadı bu olaydan tahmin iki hafta geçmişti.ben salonda müzikseti ile ugraşıyordum.neslihan da arkadaşı şeymaya gitmişti.zerinde mutfakta puding hazırlamış elinde iki tabakla iceri geldi beraber sohbet ediyor puding yerken konuyu arkadaşlık ilişkilerine getirdi bir süre konuştuktan sonra cinsellik üzerine konuşmaya başladı. Ilk zamanlar utana sıkıla sorularına cevap veriyordum. Bir ara zerrin neslihanla olan sikişimizi seyrettiğini söyledi çok şaşırmış ve biraz ürperdim. Ben bu duyğuları yaşarken kendisiylede ilişkiye girmem konusunda ne düşündüğümü sorunca ben cevap vermeden susmuş yüzüne bakıyorken bu suskunluğu evet anlamına getiren zerrin bana yaklaştı ve dudaklarımız birbiri ile buluştu ve dudaklarımı somurmaya başladı.ben hareketsiz kalmıştım ama daha fazla bu dururma dayanamazdım bende onun dudaklarını emmeye başladım. Elimle gögüslerini okşuyor kalçalarını sıkıyor ve yavaş yavaş soymaya çalışıyordum o kendini bırakmış benim ona yaptıgım okşamalırın zevkini almaya başlamıştı üzerinden her çıkardığım bir parçadan açıga çıkan yerlerini öpüp yalıyordum. Sutyenini çakırdığımda ise hayretle baka kalmıştım gerçekten çok harika gögüsleri vardı. Ucları dimdikti hiç vakit kaybetmeden uçlarını yalamaya dil darbelerini indirmeye ve küçük ısırıklarla zerrine daha çok zevk vermeye başladım. Göbegini boynunu sırtını ve gögüslerini çılgınca yalıyordum bi ara gözüm pudin tabağına takıldı hemen tabagı alıp gögüs uçlarına göbegine pudink sürüp yalama işine devam ediyordum.  " sexhikayelerr.blogspot.com "  Bir elimlede taytının üzerinden amını okşuyordum. Benim şehvetle yalamalarım küçük ısırıklarım ve okşamalarım karşısında dahafazla dayanamayıp inlemerle sarsıla sarsalı ilk orgazmı yaşattım. Acelemiz yoktu yavaş yavaş ikimizde soyunduk artık ikimizin üzerindede hiç birşey kalmadı taytını çıkardığı sırada amına baktığımda ikinci hayranlığım başladı. Yeni traşlı amı pırıl pılır karşımda yalanmayı bekliyordu. Bacakları sütun gibiydi ve pürüzsüzdü. Eğilip ayaklarını okşamaya başladım. zerrin bu sırada ayakta idi yavaş yavaş yalayarak dizlerine ve diz kıvrımlarına geldim. Elimlede kalçalarını sıkıyordum inan pamuk balyası gibiydi ben yalaya yalaya amına çıktığımda iki ayağını iki yana açtı ve muhteşem zevk üçgenini iki dudağımın ve dilimin emirine sundu. Zevkten dışarı çıkmış klitorisine şiddetle dil darbesi atıyor arada birde klitorisini emiyordum. Zevk suları akmaya başladığında yere uzandı bende baçakları arasında yerimi aldım. Yalama devam ederkende göt deligini parmaklayarak sikilmeye hazır hale gitiriyordum. Artık dayanılmaz olmuştu sokk gir icime hadii yarağını içimde istiyorum diye haykırıyor sesi salonun duvarlarında yankılanıyordu. Onu kıramazdım.pozisyonu degiştirmek isterken birden yerinden doğrulup beni yere uzattı ve iki baçağını iki yanıma açıp amını yarağıma hedefleyip üzerine aniden oturdu humteşem bir durumdu artık ikimizde kontrolü kaybetmiş vahşi bir ata binen jokey gibiydik ben alttan pompalıyordum. O da üstümde zıplıyordu gögüsleri bir inip bir kalkıyordu,bu kez ikimizde haykırarak boşaldık. Ama durmuyorduk yatak odasına geçtik yeniden sevişmeye başladığımızda süpiz kişi geldi çok sevgili üvey ablam neslihan kapıdan kafasını uzattı bugum bugum seks kokan hareketlerle yanımıza geldi ve yarağıma yapışıp dilleme ve emzik gibi emmeye başladı. Ben de zerrini yalıyordum.bir süre bu şekilde devam ettik sonra neslihan amını benim dilime bıraktı bir süre yaladıktan sonra zerrin dizleri üzerinde domaldı. Neslihan da ayaklarını zerrini üzerinden iki yana açık zerrinin üzerine uzandı artık göt deli,am, göt deligi,am şeklinde sıralanan ve girilmek için bekleyen dört tane hedef beni bekliyordu sırayla başladım zerrinin amından birkaç gidip gelmeden sonra göt deliğine sonra neslihanın amına götüne girip çıkıyordum böyle bir zevki hiç yaşamamıştım.bir süre bu şekilde böyle devam etikten sonra dayanamayıp haykırarak hepimiz boşaldık o günden sonra her fırsata sikişmeye devam ettik. d

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.