29 Şubat 2012 Çarşamba

18 yaşımdayım ama erkeğime verdim

Ben uzun boylu kumral tenli 18 yaşnda bir kzım yaklaşık bir senedr 20 yasnda bryle ckıorum onu qrcekten cok seviyordum ne dese kabul edrin dediğim bi qünde annemler teyzemlere gitmişti bn ders calışmak bahanesiyle 2-3 saat sonra gidecektim sevgilimle mesajlaşırken bunu söylediğimde hemen geliorum dedi we merkezde oturmadığı halde yarım saat içinde geldi ozmana kadar sadece yüzeysel birşeyler yaşadığımız icn bn artk bu beni kendi yatağımda sikecek dedim neyse bu geldi bende anladığım beni sikeceğini anladığım icin kırmzı dantelli kilodumla südyenimi giymiştim nyse daha gelir gelmez kapıda yapıştı dudaklarıma ve beni kucaklayarak yatağıma getirdi bi yandan öpüşüp bi yadan birbirimzi soyduk önce bn onun yarağını yaladım sonra o benm amımı yaladı öyle bi yalıodu ki defalrca boşaldm snra birden ayağa fırladı bnada kalk ddi kalktm domalttı bni bir sokuşta...qrdi amıma zten daa önce bi cok kez parmaklamıştı nyse öle 15 dk yorulmadan qtti geldi amımda snra cıkardı götüme sokmya calıştı bunu daa öncde yapmya calışmştı ama cok acıdğı icn bn hyr demştm bu sfer bni dinlemedi bni kndine cekmesyle götüme girmesi bir oldu bir cığlık attım ama hic oralı olmadı 10 dk götümde geldi gtti snra cıkarp aqzma qöqüslerime boşaldı snunda korktqum başıma geldi kızlıqm qtdi snrada hmen dudağma bi öpücük kndurup tşk.etikten snra gtti sewgilim snra bnde hic bşe olmamş gbi teyzmlere gttm ondan snra hftada en az 1-2 kere yapıodk şuan askerde eminim oda bnm kdar özlüodur vücudmu

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.